فرماندار آستارا خبرداد:

نصب سیستم روشنایی مجموعه ورزشی وحدت | آمادگی آستارا برای میزبانی مسابقات لیگ دسته اول

فرماندار از تکمیل پروژه نور مجموعه ورزشی وحدت آستارا و آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در زیر نور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عنایت رضایی‌پور در بازدید از مجموعه ورزشی وحدت آستارا با اشاره به وجود مشکلات میزبانی این شهرستان در مسابقات فوتبال به دلیل عدم سیستم نور بیان کرد: با تلاش مجموعه مدیران شهرستان و استان عملیات تجهیز برج روشنایی مجموعه ورزشی وحدت آستارا تا پایان این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی‌پور با اشاره به میزان اعتبار این پروژه بیان کرد: برای تجهیز سیستم روشنایی ورزشگاه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن بابت فونداسیون، شمع کوبی و حمل و نقل و ۸ میلیارد تومان آن بابت ساخت دکل، اجرا و نصب آن تامین اعتبار شده است.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به دیگر عملیات انجام شده این پروژه تصریح کرد: کانال کشی، لوله گذاری، پایه‌گذاری فوندانسیون و جانمایی پایه ها از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه است.

وی بیان کرد: امروز نصب کامل ۱۲۰ پروژکتور در این مجموعه را شاهد هستیم و طبق استاندارد لیگ برتر فوتبال کشور ۱۰۰۰ لوکس نوری برای مجموعه ورزشی وحدت آستارا تعبیه شده و در مجموع این اقدامات قدردان تلاش های دکتر مرحبا نماینده پرتلاش مردم استارا و جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هستیم و امیدواریم در بازی روز دوشنبه هفته آینده میزبان شهرداری همدان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور باشیم.

Share