فرماندار آستارا خبر داد:

شهرداری آستارا میزبان مسابقات لیگ آزادگان خواهد بود

صابر با اشاره به لزوم تلاش و تمام دستگاه‌های متولی در جهت آماده سازی ورزشگاه وحدت در زمان مقرر، بیان کرد: ایجاد یک معبر از ضلع شرقی این ورزشگاه برای ورود تیم‌ها طبق استاندارد سازمان لیگ کشور در دستور کار قرار دارد و قطعاً تمام تلاش خود را برای میزبانی آستارا از مسابقات فوتبال خواهیم کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان آستارا در جلسه برقراری نظم و امنیت مسابقات ورزشی در فرمانداری این شهرستان با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات لازم برای میزبانی در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور، گفت: باید با یک همت جمعی و کسب استانداردهای مناسب میزبانی از مسابقات ورزشی در آستارا به نحو احسن انجام بگیرد.

عباس صابر با اشاره به لزوم تلاش و تمام دستگاه‌های متولی در جهت آماده سازی ورزشگاه وحدت در زمان مقرر، بیان کرد: ایجاد یک معبر از ضلع شرقی این ورزشگاه برای ورود تیم‌ها طبق استاندارد سازمان لیگ کشور در دستور کار قرار دارد و قطعاً تمام تلاش خود را برای میزبانی آستارا از مسابقات فوتبال خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به لزوم پیش بینی تمهیدات لازم در خصوص امنیت برقراری مسابقات ورزشی در این ورزشگاه تصریح کرد: در یک بازدید مشترک با نیروی انتظامی در این ورزشگاه برای پیش‌بینی برقراری امنیت مسابقات، نقاط ضعف و قوت این ورزشگاه شناسایی و با یک برنامه مدون برای میزبانی از مسابقات آماده خواهیم بود.

فرماندار آستارا با اشاره به لزوم همراهی دستگاه‌ها، دستور همکاری هلال احمر، سپاه، شبکه بهداشت و درمان و شهرداری با اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا را صادر کرد.

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای سیستم روشنایی ورزشگاه وحدت

رییس اداره ورزش و جوانان آستارا در این جلسه گفت: تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای روشنایی ورزشگاه وحدت آستارا از محل اعتبارات ملی تخصیص اعتبار شده تا بتوان در آینده نزدیک مشکل روشنایی این ورزشگاه را رفع کرد.

وحید خاصی‌پور ادامه داد: برای فنس‌کشی دور چمن، روشنایی و نصب اسکورل برد حدود پنج‌میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

Share