مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان؛

شهرک صنعتی لوشان قابلیت های خوبی در زمینه صادرات دارد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان از شهرک صنعتی لوشان و ناحیه صنعتی خرشک شهرستان رودبار بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  فریبرز سعیدی کیا طی بازدیدی از شهرک صنعتی لوشان و ناحیه صنعتی خرشک به بیان اهمیت و جایگاه شهرک های صنعتی در کشور پرداخت و اظهار داشت : بدون شک شهرک های صنعتی بعنوان یکی از بازوان اصلی چرخه صنعت، تولید و اشتغال در کشور به شمار می روند. احداث شهرک های صنعتی پیش قراول توسعه، عمران و آبادانی بوده و کشور را برای تکیه بر تولید داخلی و خودکفایی آماده می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در ادامه به بیان شرح حال شهرک صنعتی لوشان پرداخت و گفت: یکی از شهرک های صنعتی مادر در گیلان، شهرک صنعتی لوشان می باشد که با مساحت ۳۴۲ هکتار و دارا بودن بیش از ۱۳۷  واحد صنعتی و قرار گرفتن در مجاورت آزادراه قزوین –رشت و راه آهن، از موقعیت استراتژیکی برخوردار می باشد که می تواند در تجارت نقش سازنده ای داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : خوشبختانه واحدهای شاخص و ممتازی در شهرک صنعتی لوشان فعالیت می کنند که برخی از این واحدها در سطح استان و حتی کشور در صنعت و تولید حرفی برای گفتن دارند. برخی از واحدهای تولیدی، محصولاتشان را به خارج از کشور عرضه می کنند، این امر مهم نشان دهنده صنعت پویا و فعال این شهرستان می باشد.

وی در پایان بیان داشت: شهرک صنعتی لوشان یکی از شهرک های مهم، قدیمی و با سابقه گیلان بوده که شرکت های معتبر و توانمند در آنجا استقرار دارند. به طور طبع فعالیت در چنین شهرک وسیع و مهمی، کار ارزشمند و خطیری می باشدلذا از همه متولیان و مسئولین ذیربط انتظار داریم که با حمایت های خویش سبب ارتقاء و توسعه شهرک های صنعتی لوشان و خرشک شوند.

Share