مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

دشمن نمیداند با شهادت مسلمانان عزت آن‌ها بیشتر می‌شود

حجت الاسلام مهدوی با بیان دشمنان هرگز نخواهند توانست بین شیعه و سنی با ترفتده های شومشان تفرقه اندازی کنند گفت: حماسه آفرینی‌های اهل تشیع و اهل سنت توطئه دشمن را خنثی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» دربزرگداشت شهدای حرم رضوی حجج السلام والمسلمین اصلانی و دارایی جهت محکومیت و انزجار از وهابیون و گروه‌های تکفیری، تروریستی که با حضور علمای شیعه و سنی مسجد بلال حبشی لمر اسالم شهرستان تالش در۲۰ فروردین ۱۴۰۱ برگزار گردید اشاره به حادثه کوردلانه حرم مطهر امام رضا (ع)، اظهار کرد: حادثه بزدلانه هتک حرمت در حرمی انجام شد که تمامی برادران مسلمان اهل تشیع و اهل‌سنت ارادت ویژه‌ای به امام رضا (ع) دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن اگرچه می‌خواست به واسطه دستگاه رسانه‌ای خود برای اختلاف بین دو کشور ایران و افغانستان و بین دو مذهب شیعه و سنی بهره ببرند، تصریح کرد: بعد از حادثه شهادت دو مبلغ دین خدا، می‌خواستند بگویند مردم با روحانیت فاصله گرفتند که این چنین نشد.

وی با تاکید بر اینکه به برکت قطرات خون شهدا چه از اهل تشیع و چه از اهل تسنن در انقلاب اسلامی، سطح بصیرت امت اسلامی بالا رفته است، افزود: هر جا شهید و شهادت بیشتر شود بصیرت در آن نقطه بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: دشمن نمیداند با شهادت مسلمانان عزت آن‌ها بیشتر می‌شود و این دو شهید طلبه از نیروهای مردمی و جهادگر بودند که ثمره جهاد فی سبیل الله خود را در حرم امام رضا (ع) به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه باید مانند رهبر انقلاب اسلامی دلسوز دین خدا و امت اسلامی باشیم، ابراز کرد: توطئه دشمن هر چه قدر خطرناکتر باشد امداد غیبی از قطرات خون شهدا باعث عزت امت اسلامی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه عزت اسلام روزافزون است و این وحدت خط مقاومت را در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم تشکیل داده است، اذعان کرد: حماسه آفرینی‌های اهل تشیع و اهل سنت توطئه دشمن را خنثی کرده است.

وی تاکید کرد: توطئه دشمن در جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و… علیه انقلاب اسلامی بی‌اثر شد و یکی از امور اجتماعی که باید به آن توجه شود شناسایی و تاکید بر دشمن مشترک یعنی وهابیت، آمریکا و رژیم صهیونیستی است که نسبت به دشمن مشترک باید محکم بایستیم.

Share