مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

رانت خواری و پدیده آقازادگی موجب ایمان سوزی مردم و مصداق فتنه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ عوامل فتنه ساز خواصی بودند که در صدر انقلاب جز خوش سابقه ها بودند افزود: ملت ایران در یوم الله ۹ دی اجازه ندادند حوادث تلخ تاریخ اسلام تکرار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت شناخت منشاء فتنه‌ها گفت: پدیده رانت خواری و آقازادگی و مواردی که موجب ایمان سوزی مردم می‌شود، فتنه است.

حجت الاسلام سعید مهدوی در ویژه برنامه ۸ دی در دانشگاه فرهنگیان رشت، با بیان اینکه یوم الله ۸ دی به جهاتی از یوم الله ۲۲ بهمن با ارزش تر است اظهار کرد: در ۲۲ بهمن تاسیس و در ۸ دی تثبیت نظام اسلامی داریم لذا اهمیت این روز بسیار بالا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ عوامل فتنه ساز خواصی بودند که در صدر انقلاب جز خوش سابقه ها بودند افزود: ملت ایران در یوم الله ۹ دی اجازه ندادند حوادث تلخ تاریخ اسلام تکرار شود.

وی با بیان اینکه همراهی با ولایت و تبعیت از موازین اسلامی ریشه در تاریخ گیلان دارد تصریح کرد: گیلان به واسطه مجاهدت ها میرزا کوچک زودتر از سایر نقاط کشور، جمهوری اسلامی را تجربه کرد. امیدواریم این روند پیشتازی در حماسه سازی همچون حماسه ۸ دی ،در آینده نیز تداوم داشته باشد.

مهدوی با اشاره به اینکه یکی از سنت های الهی برای کمال یافتن انسان، آزمایش است بیان کرد: اهل ایمان باید منتظر فتنه های اقتصادی و روانی باشند و خیال نکنید فتنه در ۹ دی ماه سال ۸۸ تمام شد و فتنه های دیگر رخ نمی دهد بلکه جامعه آرمانخواه باید هر لحظه منتظر فتن مختلف باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه سران فتنه ۸۸ از چهره های خوش سابقه انقلاب اسلامی بودند ادامه داد: از آنجایی که به سمت تشکیل تمدن اسلامی حرکت می‌کنیم، یقینا فتنه های داخلی و خارجی زیادی در آینده رخ می‌دهد لذا باید منشاء فتنه‌ها را شناخت.

وی با بیان اینکه رانت خواری و امتیازطلبی مسئولان رجعت و ارتجاع می‌آورد عنوان داشت: در سال ۸۸، برخی خواص همانند صدر اسلام برای خود حق ویژه می‌طلبیدند.

مهدوی با بیان اینکه پاسداشت ۸ دی به این است که فتنه امروز را به خوبی بشناسیم تصریح کرد: پدیده رانت خواری و آقازادگی و مواردی که موجب ایمان سوزی مردم می‌شود، فتنه است و باید با آن مبارزه کرد.

Share