فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در سنگر | متهم ۲۵ ساله به مرجع قضایی معرفی شد

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی در بخش سنگر شده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی در بخش سنگر شده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بی‌اندازد.

وی در ادامه گفت: در پی یک مورد درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت توسط یک نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار که باعث اخلال در نظم عمومی در بخش سنگر شده بودند، دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش سنگر با اقدامات صورت گرفته از حضور متهم در یکی از خیابان‌های سطح شهر مطلع شده و او را دستگیر کردند افزود: متهم ۲۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

Share