جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری ۴ نفر پس از تهدید، توهین و تیراندازی با سلاح شکاری در آستارا

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش در شهرستان آستارا خبر داد، افزود: متهمان ۱۶، ۲۸، ۳۴ و ۳۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش در شهرستان آستارا خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور با تاکید بر اینکه ارتقاء نظم و امنیت در جامعه و مبارزه قاطع با مخلان آرامش مردم همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد، اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی شکایت فردی در خصوص تهدید، توهین و تیراندازی با سلاح شکاری توسط تعدادی از اراذل و اوباش در شهرستان آستارا، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته از شاکی و اقدامات فنی، متهمان این پرونده که ۴ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار هستند، شناسایی شدند، افزود: این افراد با استفاده از سلاح شکاری اقدام به تیراندازی، تخریب یک دستگاه خودرو سواری، درب منزل شاکی و ایجاد رعب وحشت کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی استان طی هماهنگی قضایی در عملیات‌های جداگانه متهمان این پرونده را در سطح حوزه استفاظی شهرستان آستارا دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ حسن‌پور علت این درگیری را اختلافات مالی اعلام کرد و بیان داشت: متهمان ۱۶، ۲۸، ۳۴ و ۳۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان با اشاره به اینکه پلیس به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و افراد هنجارشکن را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس که بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی مجموعه انتظامی روبرو خواهد شد.

Share