در کمتر از ۲۴ ساعت؛

۵ عامل شرارت و درگیری دسته جمعی در پارک قدس رشت دستگیر شدند

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اراذل و اوباش که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی در شهر رشت شده بودند، خبر داد و افزود: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اراذل و اوباش که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی در شهر رشت شده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی شکایت فردی در خصوص نزاع و درگیری و ضرب جرح توسط چند نفر اراذل و اوباش در رشت، پیگیری موضوع ماموران کلانتری ۱۱ در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس متهمان این پرونده شناسایی شدند، تصریح کرد: ماموران کلانتری۱۱ پس از هماهنگی قضایی، ۵ عامل شرارت و درگیری دسته جمعی در پارک قدس را در یک عملیات غافلگیرانه و در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی علت این درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد و بیان داشت: ارازل و اوباش دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حافظی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.

Share