رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری اعضای باند سارقان در سنگر | متهمان ۴۱، ۴۴ و ۵۲ ساله به مرجع قضایی معرفی شدند

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از کشف ۷ فقره سرقت و دستگیری باند ۳ نفره سارقان در بخش سنگر شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از کشف ۷ فقره سرقت و دستگیری باند ۳ نفره سارقان در بخش سنگر شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی به ویژه ساختمان‌های نیمه کاره در بخش سنگر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل سرنخ‌های بدست آمده این فرضیه که سرقت‌ها توسط یک باند انجام شده قوت گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات صورت گرفته یکی از متهمان و مخفیگاه وی در بخش سنگر شناسایی شد، ادامه داد: با هماهنگی قضایی کارآگاهان پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام و ۳ متهم اعضای این باند را دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان در حال احداث و یک فقره سرقت احشام در بخش سنگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با اشاره به معرفی سارقان ۴۱، ۴۴ و ۵۲ ساله به مرجع قضایی، مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی را نیازمند عزم همگانی دانست.

Share