رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با حضور در آستارا؛

حضور نیروهای انتظامی و مرزبانی در جاده و مرز نمادی از ایثار و از خودگذشتگی است

حجت الاسلام “سید علیرضا ادیانی” رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور به همراه سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان به منظور بازدید از یگان‌های انتظامی و مرزی و شرکت در قرارگاه نوروزی انتظامی وارد شهرستان آستارا شد و مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی‌رضا ادیانی دقایقی پیش در بازدید از پاسگاه های مرزی این شهرستان، تصویب ساختار جامع نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را یکی از اقدامات مهم ناجا در سال ۱۴۰۰ دانست و بیان کرد: این مهم با حکمت، درائت و آگاهی مقام معظم رهبری تحقق یافت.

ادیانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ با یک اقدام انقلابی و جهادی نیروی انتظامی را به فرماندهی نیروی انتظامی ارتقا داد، اظهار کرد: این اقدام حضرت آقا، نیروهای مسلح کشور به ویژه نیروی انتظامی را از گزند انواع آسیب‌ها، نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب مصون نگه می‌دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروهای انتظامی و مرزبانی در ایام مختلف سال دست‌به‌دست هم داده‌اند تا مردم به ویژه مرزنشنیان در امنیت کامل باشند، تصریح کرد: ناجا قدردان زحمات نیروهای انتظامی و مرزبانی شاغل در نقاط صفر مرزی بوده و به وجود این نیروها افتخار می‌کند.

ادیانی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی و مرزبانی ناجا جمهوری اسلامی ایران به اختیار خود در روزهای تعطیل سال در نقاط حساس و مرزی کشور حضور پیدا می‌کنند تا خطری مردم را تهدید نکند، عنوان کرد: حضور نیروهای انتظامی و مرزبانی در جاده و مرز داوطلبانه بوده و نمادی از ایثار و از خودگذشتگی است.

گفتنی است، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی‌رضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز از سال جدید با حضور در پاسگاه مرزی بهارستان از توابع بخش مرکزی شهرستان آستارا با مرزبانان این پاسگاه مرزی دیدار و گفت و گو کرد.

Share