اختلاف حقوقی عامل تاخیر در اجرای تعمیرات بود

توضیحات فرماندار ماسال درباره آخرین وضعیت تعمیرات منزل مسکونی پیرزن بی سرپناهی که درگذشت

گیل چالانی با بیان اینکه به محض اطلاع از این حادثه در محل حاضر شدیم، افزود: به زودی شاهد اتمام عملیات بازسازی این منزل مسکونی خواهیم بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامرضا گیل چالانی سرپرست فرمانداری ماسال با بیان اینکه به محض اطلاع از این حادثه در محل حاضر شدیم، افزود: مقدمات تعمیرات این منزل مسکونی با همکاری خیرین فراهم شد و چوب و حلب نیز تامین شد و گروه های جهادی بسیج پای کار آمدند و با توجه به پایان سربندی نیز اقدام به حلب زنی سقف می شود.

وی یادآور شد: پس از اتمام کار حلب زنی به داخل این منزل مسکونی جهت استقرار این خانواده اقدام می شود.

گیل چالانی یکی از دلایل تاخیر در اجرای این پروژه را اختلاف حقوقی به وجود آمده میان اعضای این خانواده عنوان کرد و گفت: داماد خانواده ادعایی نسبت به این منزل داشت که سبب شد این کار عقب بیفتد.

سرپرست فرمانداری ماسال تصریح کرد: حتی ما مکانی برای استقرار این خانواده تهیه کردیم اما به دلیل اینکه واهمه داشتند تا این منزل توسط فرد شاکی تصرف شود، اعلام کردند که در همین مکان می مانیم.

گیل چالانی در پایان گفت: به زودی شاهد اتمام عملیات بازسازی این منزل مسکونی خواهیم بود.

گفتنی است، مادر ۷۵ ساله اهل روستای سیاهمرد شاندرمن صبح امروز پس از سه ماه زندگی در چادر در اثر ایست قلبی درگذشت! سربندی منزل مسکونی این زن، سه ماه قبل در اثر طوفان شدید ۳۰ آذرماه تخریب شده بود و غیر از این مادر سه نفر دیگر در این چادر زندگی می کردند.

 

Share