فرماندار ماسال در جمع خبرنگاران

از افزایش آمار ورود گردشگران به ماسال تا تاکید بر توجه به مناطق کم برخوردار

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قاسم نژاد خواستار عدم انعکاس بی اخلاقی‌های صورت گرفته در حق دولت شد و اظهار کرد: خبرنگاران باید به دولت و نظام در جهت رسیدن به اهداف کمک کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار ماسال در مراسم تجلیل از خبرنگاران با قدردانی از اصحاب رسانه گفت: روسای ادارات شهرستان ماسال باید ارتباط خود را با خبرنگاران افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از ماسال, محمود قاسم نژاد بر ضرورت اطلاع رسانی پروژه ها توسط ادارات به خبرنگاران تاکید کرد و افزود: ما به عنوان کارگزاران نظام اسلامی باید خدمات خود را به مردم اطلاع رسانی کنیم.photo_2016-08-11_10-42-58

وی با تاکید بر اینکه سمت و سوی سیاسی و تفکرات خودمان نباید در خبر انعکاس پیدا کند, یادآور شد: اخبار باید صحیح و درست منتقل شود و خبرنگاران نیز باید رسالت خبرنگاری را حفظ کنند.

قاسم نژاد به موفقیت های دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید توانسته در این مدت تحت رهبری مقام معظم رهبری گشایش های زیادی را در جامعه به وجود بیاورد.

وی افزود: اگر برجام اتفاق نمی‌افتاد امروز نمی‌توانستیم یک بشکه نفت صادر کنیم.

فرماندار ماسال اظهار کرد: برای اینکه ایران هراسی در جهان کاهش پیدا کند و رشد اقتصادی در کشور افزایش یابد, رسانه‌ها به کمک دولت بیایند و اقدامات مثبت دولت را منعکس کنند.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم بسیار نامناسب بود, متذکر شد: در دولت سابق دلار هزار تومانی به چهار هزار تومان رسید اما در این دولت شرایط با ثابت مانده است و شاهد اخلال در بازار نیستیم.

قاسم نژاد خواستار عدم انعکاس بی اخلاقی‌های صورت گرفته در حق دولت شد و اظهار کرد: خبرنگاران باید به دولت و نظام در جهت رسیدن به اهداف کمک کنند.

photo_2016-08-11_10-43-41فرماندار خبرنگار با اشاره به رسالت خبرنگاری گفت: اخبار قبل از انتشار باید بررسی شوند و هر خبرd نباید در جامعه منتشر شود زیرا ممکن است انتشار آن در جامعه تاثیر منفی داشته باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا در خصوص اقدامات این شهرستان برای جذب گردشگر گفت: خوشبختانه گردشگران خارجی و داخلی زیادی به این شهرستان سفر می کنند و در دولت یازدهم نیز آمار ارتقاء پیدا کرده است.

قاسم نژاد با بیان اینکه توزیع اعتبارات در شهرستان ها بیشتر از بخش است یادآور شد: از زمانی که ماسال تبدیل به شهرستان شده اعتبارات خوبی به این شهر اختصاص پیدا کرد.

فرماندار ماسال بر لزوم توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد و گفت: هرچه به مناطق کم برخوردار برسیم آسیب های اجتماعی هم کاهش پیدا می کند.

وی با گلایه از تخصیص اعتبارات اظهار کرد: اعتباراتی که به ماسال تخصیص داده شده سبب عقب ماندگی این شهر در حوزه گردشگری شده است.

قاسم نژاد در ادامه افتتاح هتل های اخیر در این شهرستان را سبب رشد گردشگر دانست و گفت: احداث سد با هزینه ١١ میلیارد تومانی کمک بزرگی به مردم این شهرستان می کند.

فرماندار ماسال در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات کارخانه چوکا گفت: موضوع چوکا به ما مربوط نمی شود و به این موضوع وارد نمی شوم.

tel final1

Share