با حضور مسئولان؛

تجلیل از گروه سرود «آقای خوبی‌ها» در آستانه اشرفیه

عبداله‌پور با تاکید به اینکه حوزه فرهنگ و هنر باید جدی گرفته شود، گفت: گروه سرود «آقای خوبی ها» نمونه کار فرمان آتش به اختیار حضرت آقا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تجلیل از گروه سرود «آقای خوبی‌ها» با حضور مسیولین استانی و شهرستانی در سالن ارشاد شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

حجه الاسلام والمسلمین احمد طیبی امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه در آیین تجلیل از عوامل گروه سرود «آقای خوبی» با بیان اینکه هرآنچه که با زبان هنر بیان شود تاثیر گذار است گفت: قرآن کریم آهنگ خاصی دارد و صوت قرآن زیبایی قرآن است و خداوند هیچ پیغمبری را نفرستاد مگر اینکه صوت زیبایی داشت.

وی با اظهار به اینکه خداوند آدم را زیبا آفریده، بیان احکام الهی به زبان هنر را به لحاظ تاثیرگذاری مورد تاکید قراداد و گفت: دانش آموزان هرچقدر با زبان هنر و دینی عجین شوند روحیات، آینده‌شان نورانی خواهد شد.

امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه این کار زیبا گروه سرود آقای خوبی‌ها به همت سید امیرارسلان هاشمی نسب را با همراهی خانواده‌ها مورد تحسین قرار داد افزود: امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های خود در جهت فعال‌تر کردن این گروه‌ها گام برداریم.

محمدرضا سیرتی رئیس آموزش و پرورش شهرستان حمایت مادی و معنوی برای ارتقای هنر را لازم دانست و افزود: کارفرهنکی گروه سرود «آقای خوبی‌ها» با همت آقای هاشمی نسب با حضور و همراهی دانش آموزان، اولیا بالاخص عوامل گروه سرود اعم از خواننده، گروه رسانه، شعرا و مسئولین استارت و به انجام رسانده شد که انتظار است با حمایت و همراهی نهادهای مرتبط با برنامه‌های مختلف دیگر مستمر باشد.

سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان راه زنده ماندن گروه را تکثیر آن عنوان داشت و تشریح کرد: باید در شهرستان گروه‌های دیگر به این گروه اضافه شوند چرا که باید برای زنده ماندن گروه هنری و مذهبی آن را تکثیر کرد.

عبداله‌پور با تاکید به اینکه حوزه فرهنگ و هنر باید جدی گرفته شود، گفت: گروه سرود «آقای خوبی ها» نمونه کار فرمان آتش به اختیار حضرت آقا است.

سیدامیرارسلان هاشمی نسب اجرای بعدی گروه سرود به رنگ آسمان برای شهید سرفراز شهرستان شهید خوش سیرت اشاره داشت و افزود: ان شاءالله برنامه‌های دیگر در حوزه‌های مختلف از این گروه سرود با امید به اینکه بتوانیم در صحن حرم امام رضاع و حضرت معصومه (س) اجرا داشته باشیم.

همچنین اعضای این گروه که متشکل از ۱۱۰ نفر هستند عضو افتخاری آقا سید جلال‌الدین اشرف می‌شوند.

Share