با صدای امیرارسلان هاشمی نسب

اجرای سرود «آقای خوبی ها» به مناسبت شهادت سلطان سید جلال‌الدین اشرف

گروه سرود ۱۱۰ نفره به رنگ آسمان در حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف با صدای امیرارسلان هاشمی نسب سرود «آقای خوبی ها» را در سالروز شهادت سلطان سید جلال الدین اشرف اجرا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، گروه سرود ۱۱۰ نفره به رنگ آسمان در حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف با صدای امیرارسلان هاشمی نسب سرود «آقای خوبی ها» را در سالروز شهادت سلطان سید جلال الدین اشرف اجرا کردند.

محمدرضا سیرتی؛ رییس آموزش و پرورش شهرستان آستانه اشرفیه کودکان و نوجوانان را مهمترین و با ارزشنرین سرمایه هر کشور برای اجرایی شدن برنامه‌های کلان دانست و افزود: برای فراگیری مباحث تربیتی دوران کودکی و نوجوانی بهترین دوران است که امیدواریم با مشارکت اجتماعی کودکان و نوجوانان و اجرای برنامه‌های فرهنگی این امر مهم تحقق یابد و نسل حاضر برای ساخت کشوری آباد تربیت شوند.

امین جمالی با تاکید به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ «…از کودکان و نوجوانان غافل نشویم» مشارکت اجتماعی کودکان و نوجوانان را از جمله حقوق آنان دانست و افزود: کارفرهنگی و تربیتی به منظورتوجه به رشد و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه‌های انسانی در آینده است.

وی همچنین بهره مندی از ظرفیت مدارس را برای تحقق توصیه رهبری و آن اینکه «…نگذاریم تربیت جوانان ما به دست دیگران بیفتد» فرصت خوبی دانست.

سیدامیرارسلان هاشمی نسب، هدف از تشکیل گروه را معرفی آقاسید جلال الدین اشرف و پیوند نسل گذشته و آینده دانست و افزود: فرزندان این شهر در زیر سایه حق و عنایت امام خوبی‌ها قد علم کردند و گروهی شهید شدند و حال لازم است تا با یادآوری تمام لحظات خوش و غرور آفرین در شب شهادت دوباره نسل نزدیک انقلاب با همراهی نسل دهه ۸۰ و ۹۰ فریاد ارادت به سلطان خوبی‌ها برآوردند.

خواننده این گروه سرود بزرگترین تاثیر این اجرا را تاثیر بخشی در زندگی آینده بچه‌ها در سراسر زندگی‌شان که بامهر، صفا و صمیمیت به واسطه وجود آقا برشهر حاکم است، بیان کرد.

لازم به ذکر است گروه سرود به رنگ آسمان متشکل از کودکان و نوجوانان ۸الی تا ۱۵ سال پسر و دختر به همت بسیج هنرمندان باهمکاری آموزش و پرورش درحال فعالیت است.

Share