طی مراسمی صورت گرفت؛

شهردار آستانه اشرفیه معرفی شد | مدیریت شهری همانند دو امدادی است

از خدمات محمد دانش شکیب شهردار سابق و حمیده اسلامی سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه قدردانی و علی مقصودی به عنوان شهردار جدید معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آئین تکریم و معارفه شهردار آستانه اشرفیه عصر امروز پنجشنبه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات ارشاد شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

سید عباس نورحسینی رئیس شورای شهر آستانه اشرفیه از تعامل شورا برای انتخاب شهردار آستانه اشرفیه برای خدمت هرچه بیشتر به مردم گفت و افزود: بعد از جلسات فراوان و بررسی رزومه داوطلبین سمت شهرداری با تعامل و نظر جمعی شورا توانستیم فردی پرکار، انقلابی و مردمی و آشنا به امور شهر برای این سمت و خدمت به مردم برای رسیدن به گام دوم انقلاب انتخاب کنیم.

همچنین ابراهیم نجفی نماینده مردم در مجلس شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر از انتخاب علی مقصودی به عنوان شهردار توسط شورای دوره ششم ابراز خرسندی کرد و گفت: انتظار است که شهردار با اجرای مصوبات شورا باعث انسجام شود.

وی همچنین با اشاره به موافقت نامه و جذب اعتبار۳۷۰ میلیارد تومان از سازمان باز آفرینی خواستار همت شورا و شهردار شد و افزود: عملیات اجرایی برای اختصاص این اعتبار نیاز به همت شهردا و شورا دارد و همچنین پیگیری مطالبات شهرستان چون پروژه پل کابلی و اصلاح ورودی شهرستان تا هم شورا و هم شهردار کارنامه قبولی از مردم دریافت کنند.

مسعود کاظمی مدیر کل دفتر اموری شهری و شوراهای استانی مدیریت شهری را یک دو امدادی دانست و گفت: ملاک ارزیابی حوزه شهرداری‌ها مدیریت شهری، مردم و بودجه سنواتی دانست که این نشان از همت، همدلی و همراهی شورا و حوزه پرسنلی شهرداری است.

وی از داشته‌های شهرستان آستانه اشرفیه گفت و افزود: موهبت آستان قدس آقاسید جلال الدین اشرف به عنوان مرکز گردشگری مذهبی و از آرامگاه استاد معین، سپیدرود، محصولات کشاورزی که هرکدام ظرفیت برگزاری جشنواره‌های را دارد و انتظار است شهردار با همراهی شورا در توسعه شهری، امور فرهنگی، اقتصادی، گردشگری، پسماند و دیگر مطالبات شهروندان همت داشته باشد.

در این مراسم از خدمات محمد دانش شکیب شهردار سابق و حمیده اسلامی سرپرست شهرداری قدردانی و علی مقصودی به عنوان شهردار جدید معارفه شد.

Share