رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان اعلام کرد:

توقیف خودرو حامل ۲۷ کیلوگرم حشیش در رودبار

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان اظهار داشت: ۲۷ کیلوگرم حشیش در بازرسی از خودرو پژو پارس یک قاچاقچی در شهرستان رودبار کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۲۷ کیلوگرم حشیش در بازرسی از خودرو پژو پارس یک قاچاقچی در شهرستان رودبار کشف شد.

سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه بدون شک اعتیاد و موادمخدر به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی فراگیر است که تمام ساختارهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را دچار آسیب می‌کند اظهار داشت: پیشگیری از مصرف موادمخدر موضوعی است که باید دغدغه همه مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه آسیب‌های اجتماعی قرار گیرد.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان افزود: با اقدامات همه جانبه و حین کنترل و پایش ۲۴ ساعته محورهای مواصلاتی، خودور پژو پارس متهم در شهر رودبار شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی از کشف ۲۷ کیلوگرم حشیش در بازرسی از خودرو مورد نظر خبر داد و بیان داشت: متهم ۴۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ احمدپور در پایان با اعلام اینکه گروه‌های سنی مختلف به ویژه جوانان در معرض خطر ابتلا به اعتیاد قرار دارند تصریح کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

Share