رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان

بازداشت زوج قاچاقچی در رشت / ۱۹ سارق حرفه‌ای معتاد دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به دستگیری زوج قاچاقچی در رشت، گفت: ۱۹ سارق حرفه‌ای معتاد دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید‌رسول صمدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان موادمخدر و در پی بررسی اخبار پس از تعقیب و مراقبت و اقدامات پلیسی از انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط یک زوج اردبیلی از استان تهران به رشت مطلع شدند.1392052311443513985273

وی افزود: اکیپ‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این زوج را که در پوشش مسافر با همکاری یکی از رانندگان اتوبوس و شاگرد وی، مواد مخدر را در ۲ گونی بسته‌بندی کرده بودند، پس از ورود به استان گیلان در هنگام تحویل مواد به خریدار اردبیلی دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان، با بیان اینکه در مورد  این پرونده، ۵ متهم دستگیر شد، گفت: از این زوج اردبیلی ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش کشف شد.

صمدی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۱۹ سارق حرفه‌ای در رشت

وی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های عملیاتی پلیس رشت در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده وجرم خیز ۱۹ سارق را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: اکیپ های عملیای پلیس رشت در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجار شکنان با شناسایی نقاط آلوده و جرم خیز، طرح پاکسازیی را به مرحله اجرا گذاشتند.

صمدی تصریح کرد: اکیپ‌های عملیاتی پلیس در اجرای این طرح ۸۸۰ گرم حشیش، ۱۸۰گرم تریاک، ۲۰گرم سوخته تریاک، ۲ حقه وافور، دو دستگاه ترازوی دیجیتال توزیع مواد مخدر  را کشف و ۳ متهم را در این خصوص و ۱۹ معتاد تابلو و پرخطر را  نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند./تسنیم

Share