رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد:

کشف ۶ کیلوگرم موادمخدر در سروان رشت | متهمان تحت پوشش خانواده بودند!

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و شیشه در منطقه سراوان رشت کشف و ۴ قاچاقچی این پرونده نیز دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و شیشه در منطقه سراوان رشت کشف و ۴ قاچاقچی این پرونده نیز دستگیر شدند.

سرهنگ علی احمدپور موادمخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی به دریافت خبری مبنی بر فعالیت چند قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان افزود: با اقدامات همه جانبه و حین جابه جایی و انتقال موادمخدر خودرو پراید و پژو پارس متهمان که تحت پوشش خانواده بودند در منطقه سراوان رشت توسط پلیس شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی از کشف ۴ کیلوگرم هروئین و ۲ کیلوگرم ماده محرک شیشه در بازرسی این ۲ خودرو خبر داد و تصریح کرد: متهمان ۳۱، ۳۲، ۳۴ و ۳۷ دستگیر شدند.

سرهنگ احمدپور تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود، اذعان داشت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

Share