رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد:

توقیف پژو با ۱۴ کیلو موادمخدر در چابکسر | قاچاقچی ۳۴ ساله و همدست ۳۷ ساله‌اش دستگیر شدند

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۱۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در منطقه چابکسر شهرستان رودسر در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۱۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در منطقه چابکسر شهرستان رودسر در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

سرهنگ علی احمدپور موادمخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان افزود: با اقدامات همه جانبه و حین پایش محورهای مواصلاتی، خودرو پژو پارس متهم در منطقه چابکسر شهرستان رودسر توسط پلیس شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی از کشف ۱۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی این خودرو خبر داد و تصریح کرد: قاچاقچی ۳۴ساله به همراه همدست ۳۷ ساله‌اش دستگیر شد.

سرهنگ احمدپور تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود اذعان داشت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

Share