در تذکر شفاهی مطرح شد؛

انتقاد نماینده فومن و شفت از کندی اجرای پروژه‌های عمرانی حوزه انتخابیه خود

خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم فومن و شفت ضمن انتقاد از کندی اجرای عملیات‌های عمرانی در حوزه انتخابیه خود خواستار تسریع اقدامات وزارت راه و شهرسازی در فومن و شفت برای به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، نماینده مردم فومن و شفت ضمن انتقاد از کندی اجرای عملیات‌های عمرانی در حوزه انتخابیه خود خواستار تسریع اقدامات وزارت راه و شهرسازی در فومن و شفت برای به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها شد.

خلیل بهروزی‌فر در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک ایام شعبانیه و محکومیت جنایت آل سعود، هفته سربازان گمنام را به سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک گفت.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس خطاب به وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: بیش از ۸ سال است که کار عملیاتی ۴ خطه کردن محور شفت به آستارا طول کشیده، پروژه‌ای که باید ظرف مدت ۱۸ ماه به پایان می‌رسید.

وی ادامه داد: همچنین تقاطع غیرهمسطح شهر فومن نیز بیش از ۱۸ سال است که به طول انجامیده، هرچند اخیرا با اتخاذ تصمیماتی تصمیم بر این شد که این پروژه زودتر به نتیجه برسد اما متاسفانه هنوز وزارت راه و شهرسازی هیچ اقدامی را انجام نداده است.

Share