عاشوری:مسئولان در سال حماسه اقتصادی تحول اساسی در حوزه اقتصاد ایجاد کنند

به گزارش دیار میرزا ناصر عاشوری، با اعلام اینکه تحریم های ظالمانه دشمنان در زندگی مردم بی تاثیر نبوده است، افزود: در سال حماسه اقتصادی علاوه بر منابع نفتی باید منابع جدید غیرنفتی ایجاد شود. وی همچنین با بیان اینکه امسال آزمون سختی در پیشروی  مجلس و دولت است، اظهار داشت: فرار مالیاتی در کشور […]

به گزارش دیار میرزا ناصر عاشوری، با اعلام اینکه تحریم های ظالمانه دشمنان در زندگی مردم بی تاثیر نبوده است، افزود: در سال حماسه اقتصادی علاوه بر منابع نفتی باید منابع جدید غیرنفتی ایجاد شود.

وی همچنین با بیان اینکه امسال آزمون سختی در پیشروی  مجلس و دولت است، اظهار داشت: فرار مالیاتی در کشور زیاد است بنابراین دولت مالیات بر درآمد را جدی بگیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم فومن و شفت گفت: قوانین مالیاتی باید اصلاح و راهکارهای جدید پیشروی دولت قرا گیرد.

وی تصریح کرد: دولت هم اکنون چهار هزار میلیارد تومان به پیمانکاران جزء و هشت هزار میلیارد تومان  به پیمانکاران کل بدهکار است که باید به این مهم توجهی ویژه شود.

عاشوری با بیان اینکه حمایت از فعالان عرصه ‌های تولید گامی مهم در تحقق حماسه اقتصادی است، یادآورشد: افرادی که در مسیر تولید و پیشرفت حرکت می‌کنند باید مورد حمایت قرار گیرند چرا که این مسئله در تحقق حماسه اقتصادی تأثیری مستقیم دارد.

Share