بهروزی فر در شورای اداری شفت؛

گیلان رتبه دوم میزان بیکاری در کشور را کسب کرده و فساد دستگاه اداری در استان بالاست!

جلسه شورای ادارای شهرستان شفت با حضور خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت صبح چهارشنبه در محل فرمانداری شفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خلیل بهروزی فر ضمن تشکر از حضور مردم شهرستان های فومن و شفت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: مشارکت بالا در حوزه انتخابیه فومن و شفت نشان داد که مردم منطقه در پیروی از ولایت و دفاع از نظام همچنان پیشگام هستند.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از اقدامات جهادی مدیران اجرایی و کادر درمانی کشور جهت مقابله با ویروس کرونا قدر دانی کرد و افزود؛ اقدامات و دستورات مقام معظم رهبری در رسیدگی به مبتلایان و کادر درمانی نیز در این موفقیت بسیار تاثیر گذار بود.

بهروزی فر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را محل توجه به وظایف سنگین و خطیری دانست و افزود: توجه به سند چشم انداز برای توسعه کشور و الویت قرار دادن اقتصاد و فرهنگ حسب تدابیر و فرمایشات رهبری از برنامه های ویژه مجلس است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی که در این راستا ممکن است برخی از منابع بودجه در سال جاری تامین نشود؛ تصریح کرد: برنامه ریزی ها نباید صرفا متکی بر بودجه باشد بلکه با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و دانش بنیان در جهت رفع مشکلات مردم اقدام شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت معیشت و گرانی افسار گسیخته شده است و فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی روز به روز شدید تر شده است باید بدانیم که مردم در شرایط بسیار سختی قرار گرفته اند.

بهروزی فر با اشاره به اینکه متاسفانه گیلان رتبه دوم میزان بیکاری در کشور را کسب کرده است و میزان فساد دستگاه اداری در این استان نیز بالا است، گفت: مجلس یازدهم با همکاری قوه قضاییه در راستای مبارزه با فساد اداری پیشگام است.

وی در ادامه افزود: به دنبال تحولی در سیستم اداری کشور هستیم مدیران دستگاه های مختلف با عزم جدی مبارزه با فساد اداری را در دستور کار قراردهند.

بهروزی فر با انتقاد از فرسودگی و ضعف شبکه برق در روستاهای فومن و شفت که منجر به خسارت به لوازم برقی روستاییان گشته است، افزود؛ فرسودگی شبکه ابرسانی نیز از مشکلات دیگری است که مردم این منطقه با ان دست پنجه نرم می کنند.

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه تفکر جهادی و فرهنگ بسیجی در مدیریت کشور راهگشاه است گفت؛ تحریم ها نمیتواند جلوی خدمت رسانی به مردم را بگیرد اگر برای رفع مشکلات کاری نکنیم با اعتقاد مردم بازی خواهد شد و نا امید می شوند.

وی با تاکید بر اینکه کشور از لحاظ تامین منابع به لطف لهی بسیار غنی است اما ثروت به صورت عادلانه تقسیم نمی شود، گفت؛ منابع بسیاری در اختیار افرادی است که به دنبال منفعت قشر اسیب پذیر نیستند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی نگاه ها به بیرون از کشور است، اظهار است؛ تاکید رهبری به اقتصاد مقاوتی و استفاده از ظرفیت های بخش داخل کشور است باید بدانیم تنها با برگزاری جلسه این اهداف عملی نمیشود و دچار روزمرگی می شویم.

بهروزی فر برقراری نظم ادارای در تکریم ارباب رجوع را بسیار مهم دانست، افزود: تضیع حقوق مردم مصداق بارز حق الناس است که با کوچک ترین اشتباه جایگاه مدیریتی مان دچار خسارت جبران ناپذیری خواهد شد.

Share