ناصر عاشوری طی بیانیه ای اعلام کرد:

به حجت الاسلام افتخاری تبریک می گویم و آمادگی دارم تا تجربه سه دوره نمایندگی را در جهت توسعه و عمران حوزه انتخابیه ام در اختیار بگذارم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،ناصر عاشوری نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نتوانسته بود حد نصاب رای برای ورود به پارلمان را از سوی مردم کسب نماید ،پس از تایید صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان طی بیانیه ای ضمن قبول نتیجه به دست آمده و تبریک به حجت الاسلام افتخاری ،آمادگی خود را برای همکاری و انتقال تجربیات سه دوره نمایندگی مجلس به نماینده منتخب مردم شفت و فومن اعلام نمود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،ناصر عاشوری نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نتوانسته بود حد نصاب رای برای ورود به پارلمان را از سوی مردم کسب نماید ،پس از تایید صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان طی بیانیه ای ضمن قبول نتیجه به دست آمده و تبریک به حجت الاسلام افتخاری نماینده منتخب مردم شفت و فومن در دهمین دوره انتخابات مجلس ،آمادگی خود را برای همکاری و انتقال تجربیات سه دوره نمایندگی خود به نماینده منتخب مردم شفت و فومن اعلام نمود.

ashoori7742متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
با درود و سلام به روح پاک شهدا و امام عزیز و آرزو سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه شهرستان های فومن و شفت که در روز ۷ اسفند ۹۴ بار دیگر با حضور حماسی خود، شکوه و عظمت آفریدند و دشمنان ایران اسلامی را مایوس نمودند.
مردم سروقامت حوزه انتخابیه ام،انقلابی بودنشان را با حضور حداکثری به اثبات رساندند و نشان دادند که انقلابی هستند و خواهند ماند و این حضور سبز بی نظیر، امید دشمنان نظام اسلامی را نا امید کرد.
شما مردم عزیز لایق بهترین قدردانی و درودها هستید که در هر شرایطی از کیان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت می نمایید.
جا دارد از شما مردم عزیز حوزه انتخابیه ام که در سه دوره نمایندگی، ردای خدمت گذاری به ملت را برتنم نموده و با آرا بالا بدرقه ام کرده اید، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
در دوره دهم انتخابات مجلس نیز که مردم فومن و شفت حجت السلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری را با اختلاف ۵۶ رای با اینجانب انتخاب نموده اند به ایشان تبریک عرض نموده و آمادگی خودم جهت همکاری و انتقال تجربه چند دوره نمایندگی جهت توسعه و عمران حوزه انتخابیه ام را اعلام می نمایم.
در پایان از برگزار کنندگان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، به ویژه اعضا محترم شورای نگهبان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و برای مردم عزیز به ویژه جوانان غیور،سعادت و خوشبختی را از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
ناصر عاشوری
نماینده مردم شریف فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی

tel final1

Share