فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف ۳۴ کیلو تریاک داخل خودروی زن و شوهر قاچاقچی در رودبار!

سرهنگ عیسی روشن قلب، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۳۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند در ایست و بازرسی این شهرستان کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۳۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند در ایست و بازرسی این شهرستان کشف شد.

سرهنگ عیسی روشن قلب اعتیاد را معضلی پیچیده و چند وجهی عنوان کرد و اظهار داشت: شناخت ماهیت اعتیاد برای مقابله با آن ضروری است و گرایش فرد به آن در حوزه خانوادگی، اخلاق فردی و سلامت اجتماعی اثرات زیان باری خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی به همراه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی «رودبار به رشت» به یک دستگاه خودرو سمند که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه پلیس در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۳۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کرد بیان داشت: در این رابطه زن و شوهر ۳۶ و ۵۶ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ روشن قلب در پایان ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست درصورت مشاهده و مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

Share