طی مراسمی صورت گرفت؛

سرهنگ «عیسی روشن‌قلب» فرمانده انتظامی شهرستان رودبار شد

از زحمات و تلاش‌های سرهنگ «حمیدرضا فیضی» تقدیر و سرهنگ «عیسی روشن‌قلب» به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان رودبار منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان امنیت و ارتقاء آن را مایه آرامش در سطح جامعه قلمداد کرد و گفت: خدمت‌‎رسانی به مردم از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی رودبار با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان و مسؤولان شهرستانی برگزار شد.

سرهنگ «حسین حسن‌پور» در این مراسم با بیان اینکه فرمان‌پذیری بی‌قید و شرط از فرمان ولی فقیه، لازمه خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: نیروی انتظامی در همین راستا گام برمی‌دارد و به مانند همیشه برای حضور در تمامی صحنه‌ها و خدمت به کشور آماده است.

وی با مهم برشمردن مقوله امنیت، گفت: بی‌تردید ایجاد امنیت در جامعه و کاهش جرایم از اقدامات مهم نیروی انتظامی است که مردم نیز می‌توانند در این امر خطیر یاریگر پلیس باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان امنیت و ارتقاء آن را مایه آرامش در سطح جامعه قلمداد کرد و گفت: خدمت‌‎رسانی به مردم از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سرهنگ «حمیدرضا فیضی» تقدیر و سرهنگ «عیسی روشن‌قلب» به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان رودبار منصوب شد.

Share