خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در کیش با رادار ۳۶۱

شما با بررسی انواع هتل‌ها در کیش و ویژگی و امکانات آنان می‌توانید در سایت گردشگری رادار۳۶۱ با توجه به شرایط خود بهترین هتل را با ارزان‌ترین قیمت رزرو نمایید.

در انتخاب یک مقصد برای یک سفر تفریحی چند روزه به مکانی زیبا همراه با هتل‌ها و مراکز تفریحی و تجاری متنوع جزیره کیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر شما است. این جزیره که در دو دهه اخیر پیشرفت زیادی در صنعت گردشگری کشور داشته است می‌توانید حتی گزینه مناسبی نسبت به سفرهای خارجی برای مسافران داخلی باشد. هتل‌های کیش که از تنوع بالایی در ارائه خدمات و امکانات رفاهی برخوردار است گاهی حتی می‌تواند با خدمات رفاهی و رستوران‌های گوناگون ساعات مفرح و ماندگار را برای مسافران خود در زمان اقامت فراهم نماید. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید ادامه این متن را با دقت بیشتری مطالعه نمایید تا بتوانید انتخاب مناسبی برای سفر خود داشته باشید.

چگونه به کیش سفر کنیم؟مسیرهای دسترسی به جزیره

در سفر به جزیره کیش راه‌های زیادی وجود دارند که بسته به شرایط و هزینه شما گزینه‌های زیادی توسط دفاتر گردشگری به شما معرفی می‌شوند. اولین گزینه برای سفر به کیش استفاده از وسیله شخصی و یا اتوبوس است. با انتخاب وسیله نقلیه شما تا بندرعباس می‌روید و سپس توسط لنج‌های بزرگ به جزیره منتقل می‌شوید که برای عبور از این مسیر ساعات‌ زیادی برای استفاده از لنج معطل خواهید شد. در این سفر علاوه بر خطرات جاده عبور با لنج نیز دشواری‌هایی به همراه دارد. سفر با قطار گزینه پیشنهادی دوم برای مسافران است. مسافران می‌توانند تا ایستگاه راه‌آهن بندرعباس از قطار استفاده نمایند و باقی مسیر را توسط کشتی‌های مسافربری به جزیره کیش سفر نمایند. البته برای آنان بلیط هواپیما کیش از  بندرعباس تا کیش نیز وجو دارد که بخاطر مسافت کم از هزینه مناسبی برخوردار است.

برای سفر به جزیره کیش پس از بررسی راه‌های زمینی و ریلی بهترین گزینه استفاده از مسیر هوایی است. بلیط هواپیما کیش یکی از محبوب‌ترین بلیط‌های سفر است که توسط شرکت‌های مختلف گردشگری روزانه به مسافران ارائه می‌شود. بلیط هواپیما تهران کیش به دلیل سفرهای کاری یکی از رایج‌ترین بلیط‌ها برای سفر به این جزیره است و روزانه در چندین نوبت در تمام شرکت‌های گردشگری با قیمت‌های مختلف برای کاربران وجود دارند. بلیط هواپیما تهران کیش اکثرا دارای تخفیف مناسبی برای مسافران هستند. سطح هواپیما و نوع بلیط هواپیما کیش نیز در میزان هزینه آن تاثیرگذار هستند.

از دیگر موارد در سفر به جزیره کیش بررسی آب وهوا ومیزان دما است. سفر در فصل‌های تابستان و زمستان به صورت زمینی توسط وسیله شخصی  اتوبوس دارای دشواری‌های زیادی است. خطرات جاده در زمان بارش باران و برف دوچندان می‌شود. آب وهوای شهرهای جنوبی در فصل تابستان بسیار گرم و شرجی هستند و استفاده از وسیله شخصی و اتوبوس برای طی کردن مسافت طولانی دشواری سفر را برای خانواده‌ها دو چندان خواهد کرد و گزینه مناسبی نخواهد بود. سفر به جزیره کیش سفری تفریحی است و استفاده از ماشین شخصی در هوای گرم و سرد از لذت این سفر می‌کاهد. بهترین گزینه برای سفر به کیش خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش برای یک سفره چند روزه است. در شرکت‌ گردشگری رادار۳۶۱  شما می‌توانید بلیط هواپیما خود را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت رزرو و خریداری نمایید.

راهنمای اقامت در جزیره کیش: چگونه ارزان هتل رزرو کنیم؟

هتل‌های کیش برای اقامت مسافران از تنوع بالایی برخوردار هستند. برای رزرو هتل کیش شما می‌توانید با آشنایی با انواع هتل‌ها در کیش و موقعیت مکانی و میزان خدمات رفاهی آن‌ها برای سفر خود بهترین انتخاب را با ارزان‌ترین هزینه داشته باشید. در ادامه به معرفی برخی از هتل‌های کیش پرداخته می‌شود تا بتوانید از شرایط هتل‌ها برای رزرو هتل کیش مطلع شوید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج با ۵ستاره در سال ۱۳۹۴ در نزدیکی ساحل با طرحی از بته جقه و سوئیت‌های چوبی و مجزا ساخته شده‌است. این هتل زیبا و مدرن با انواع سوئیت‌های رویال، امپریال و نمایی زیبا از طلوع و غروب خورشید اقامت متفاوت و ویژه‌ای را برای مهمانان خود فراهم می‌نماید. رستوران خورشید و گلف در این هتل بهترین غذاهای دریایی و ایرانی را برای مهمانان خود سرو می‌کنند.

هتل داریوش کیش

یکی دیگر از هتل‌ها در کیش با ۵ ستاره و بافضایی مجلل هتل داریوش کیش است. این هتل با الهام گرفتن از معماری تخت جمشید و باستان فضایی با معماری اصیل ایرانی را برای خود اجرا کرده‌است. هتل داریوش با سه طبقه و ۱۹۰ وحد اقامتی در انواع اتاق‌های لوکس و رویال اقامتی آسوده برای مسافران فراهم می‌کند. این هتل تا مراکز تجاری پردیس، مرجان و پانیذ فاصله‌ای در حدود ۲ کیلومتر دارد و شما به راحتی می‌توانید به این مراکز خرید دسترسی داشته باشید.

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش یکی از هتل‌های باسابقه با ۴ ستاره در جزیره کیش است. این هتل در سال ۱۳۷۵ در میدان امیرکبیر ساخته شده‌است. هتل صدف با ۵۵ واحد اقامتی از اتاق و سوئیت در دو طبقه و فضای سرسبز از دیرباز میزبان مسافران سفر به جزیره کیش بوده‌است.

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش دارای ۳ستاره و ساختمانی ۵طبقه همراه با ۶۲ واحد اقامتی است. این هتل با پاساژهای مریم و ونوس فاصله نزدیکی کمی دارد. از امکانات هتل گراند می‌توان به موارد صندوق امانت، فروشگاه و غرفه، آرایشگاه مردانه، کافی شاپ و سالن بیلیارد و دارت اشاره کرد.

شما با بررسی انواع هتل‌ها در کیش و ویژگی و امکانات آنان می‌توانید در سایت گردشگری رادار۳۶۱ با توجه به شرایط خود بهترین هتل را با ارزان‌ترین قیمت رزرو نمایید. در زمان رزرو هتل کیش در این سایت شما در ابتدا شرایط هتل خود و تعداد ستاره و میزان هزینه را انتخاب می‌نمایید. پس از آن در خصوص امکانات، موقعیت مکانی و نوع اتاق خود با انتخاب فیلترهای مختلف می‌توانید تصمیم گیری کنید تا مورد مناسبی برای اقامت خود انتخاب نمایید. در بخش دیگر سایت شما می‌توانید بلیط هواپیما کیش خود را با مناسب‌ترین و ارزان‌ترین هزینه خریداری نمایید. تیم فنی سایت رادار۳۶۱ با پشتیبانی ۲۴ساعته در تلاش است بهترین خدمات را به کاربران و مسافران جزیره کیش با ارزان‌ترین قیمت ارائه نماید و خاطره ماندگاری برای آنان به یادگار گذارد.

Share