بهترین رستوران های کیش

اگر قصد دارید به کیش سفر کنید و از دیدنی‌های این جزیره لذت ببرید و چند رستوران کیش را امتحان کنید، تور ارزان و پرواز ارزان به مقصد کیش را می‌توانید با کمک کجارو جست‌وجو و رزرو کنید

 

جزیره زیبای کیش یکی از مقصدهای پرگردشگر و محبوب در ایران است. این جزیره دیدنی نه تنها در بین گردشگران داخلی بلکه در بین گردشگران خارجی هم جذابیت خاصی دارد. هر مقصدی که توریستی باشد و افراد مختلف از گوشه و کنار دنیا با سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف به آن سفر کنند، بدون تردید رستوران‌هایی عالی و متنوع دارد. تور کیش فرصتی عالی برای سر زدن به این رستوران‌ها و امتحان کردن غذاهای متنوع محلی، ایرانی و بین‌المللی است.

اگر قصد دارید به کیش سفر کنید و از دیدنی‌های این جزیره لذت ببرید و چند رستوران کیش را امتحان کنید، تور ارزان و پرواز ارزان به مقصد کیش را می‌توانید با کمک کجارو جست‌وجو و رزرو کنید. تور ارزان کیش بهترین موقعیت برای سفر به این جزیره دیدنی است بدون اینکه مجبور باشید هزینه‌های سنگینی بابت سفر بپردازید. اگر دوست دارید در سفر به کیش تعدادی از بهترین رستوران‌های جزیره را امتحان کنید، یکی از این رستوران‌ها را انتخاب کنید. رستوران‌هایی که اسم آنها در اکثر فهرست‌های معرفی رستوران‌های خوب کیش دیده می‌شود.

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش یکی از ان رستوران‌هایی است که اگر در مورد بهترین رستوران جزیره جست‌وجو کنید، اسم آن را در اکثر فهرست‌ها خواهید دید. این رستوران ایرانی اروپایی، یک رستوان نسبتا تازه‌کار است و از سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرده است ولی در همین مدت کم توانسته محبوبیت قابل توجهی هم در بین اهالی جزیره و هم در بین گردشگران پیدا کند. این محبوبیت بیشتر از هر چیز به خاطر مدیریت خوب و خدماتی عالی است که در این رستوران به مهمانان ارائه می‌شود.

یکی از ویژگی‌های این رستوران این است که دکوراسیون شیک و زیبایی دارد و دارای دو قسمت است؛ یک روباز و دیگری سرپوشیده. برای غذا خوردن در این رستوران می‌توانید از قبل تلفنی میز رزرو کنید. از بابت پارکینگ نگرانی ندارید. منوی رستوران بسیار متنوع است و منوی کافی‌شاپی هم دارد. موسیقی زنده که در رستوران اجرا می‌شود، تجربه غذا خوردن در این رستوران را لذت بخش‌تر می‌کند. اما بیش از هر چیز، برخورد خوب کارکنان رستوران است که باعث شده اینجا هم برای اهالی و هم برای مسافران، محبوب باشد.

آدرس: بلوار صدف، فاز ۱، ساختمان بساک، طبقه ۳

شماره تماس: ۴۴۴۴۱۰۵۳

 

رستوران میر مهنا

یکی دیگر از رستوران‌هایی که شهرت زیادی در کیش دارد و اگر از کسی در مورد بهترین رستوران‌های کیش بپرسید، حتما نام این رستوران را خواهید شنید، رستوران میر مهنا است. منوی این رستوران بسیار متنوع است و انواع غذای دریایی و انواع کباب در ان دیده می‌شود. علاوه بر تنوع، کیفیت غذاها نیز در سطح قابل قبولی است. دکوراسیون رستوران بسیار دلنشین و مدرن است و موسیقی زنده هم اجرا می‌شود. از مهم ترین دلایل جذابیت این رستوران می‌توان به این مورد اشاره کرد که چون در مجاورت خلیج فارس قرار دارد، در آن می‌توانید چشم‌اندازهای زیبایی از سواحل خلیج را تماشا کنید.

در این رستوران با برخورد بسیار خوب و محترمانه کارکنان مواجه می‌شوید. هنگام ورود از شما استقبال می‌شود و هنگام خروج، شما را بدرقه می‌کنند. آدرس : نوار ساحلی، جنب هتل تاپ رز شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۲۸۵۵

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی یکی از رستوران‌های مشهور و البته محبوب کیش است. این رستوران تازه‌کار نیست ولی سابقه‌ای طولانی ندارد. از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است و با بیش از یک دهه تجربه با بهترین کیفیت در خدمت مهمانان و مسافران کیش است.

یکی از دلایلی که باعث شهرت و محبوبیت رستوران توتی فروتی شده است، موقعیت مکانی آن است. این رستوران در یکی از شلوغ ترین نقاط جزیره و در مجاورت اسکله تفریحی قرار دارد به همین دلیل دسترسی به آن بسیار راحت است. بام این رستوران، تماما چوبی است و چشم‌انداز زیبایی از دریا دارد که لذت غذا خوردن در این رستوران را دوچندان می‌کند. آدرس: کیش، انتهای بلواردریا

شماره تماس: ۷۶۹۸۴۵۴

رستوران پایاب کیش

اگر در سفر به کیش دوست دارید در یک محیط سنتی غذاهایی باکیفیت نوش جان کنید، رستوران پایاب کیش را انتخاب کنید. غذاهای سنتی و غذاهای بین‌المللی در منوی این رستوران وجود دارد. بخشی از این رستوران در واقع یک چای‌خانه سنتی است که در آنجا می‌توانید نوشیدنی‌های لذیذ و انواع چای را امتحان کنید. اگر از علاقه‌مندان به موسیقی زنده باشید حتما از حضور در این رستوران لذت می‌برید.

آدرس: میدان المپیک، بلوار المپیک

شماره تماس: ۴۴۴۲۳۶۳۸

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور دکوراسیون خاصی دارد. فضای داخلی آن صخره‌ای است و نورپردازی جذابی دارد. علاوه بر محط زیبا، از دیگر ویژگی‌های این رستوران که باعث شده جزو بهترین رستوران های جزیره باشد، این است که منوی متنوعی دارد.

آدرس: میدان امیر کبیر

شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۴۸۰۸

رستوران فودلند

رستوران فودلند یکی از رستوران‌های بزرگ کیش است. از انجایی که در نزدیکی یک مرکز تجاری مشهور قرار دارد، به همین دلیل بسیار شناخته شده است و مشتریان زیادی دارد. این رستوران مجموعه‌ای از سه تالار مختلف با طراحی متفاوت است که برای سلیقه‌های مختلف در نظر گرفته شده است. بنابراین همه از حضور در محیط این رستوران لذت می‌برند.

منوی این رستوران بسیار متنوع و مفصل است. انواع غذا، دسر و پیش‌غذا در آن دیده می‌شود. غیر از غذاهای معمول، فست فود هم در منو وجود دارد.به همین دلیل هر ذائقه‌ای که داشته باشید در این رستوران عالی غذایی برای خوردن پیدا می‌کنید. آدرس : بازار مرجان، غرفه های ۷۷ الی ۹۹

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۶۶۳۶۰

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز شعبه‌های زیادی در سراسر کشور دارد و تقریبا این رستوران همه جا جزو رستوران‌های برتر شهر است. در کیش هم یک شعبه از این رستوران فعالیت می‌کند. شیشلیک‌های این رستوران بسیار معروف است و مسافرانی که با شناخت قبلی به این رستوران سر می‌زنند، معمولا همین غذا را امتحان می‌کنند. از مهم ترین ویژگی‌هایی که باعث شده این رستوران جزو رستوران‌های برتر کیش باشد این است که منویی متنوع دارد، کارکنان آن بسیار خوش‌برخورد هستند. محیط رستوران بسیار شیک و دلپذیر است و از حضور در آن لذت می‌برید.

آدرس:  بلوار جهان، پشت هتل مارینا پارک

رستوران عمواکبر

رستوران عمو اکبر زیاد لوکس نیست اما به خاطر کیفیت بالای غذاها، جای خود را دل اهالی کیش و مسافران آن باز کرده است. این رستوران را بیشتر از هر چیز به خاطر غذاهای دریایی لذیذش مثل میگو و انواع ماهی می‌شناسند. اگر از علاقه‌مندان به غذای دریایی هستید، در سفر به کیش حتما به این رستوران سر بزنید.

آدرس: بلوار فردوسی، روبروی بازار پانیذ، مجتمع حافظ

شماره تلفن : ۰۷۶۴۴۲۴۳۹۶

خانه اسپاگتی کیش

خانه اسپاگتی محیطی دنج و آرام دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی را نوش جان کنید. این رستوران نسبت به کیفیت بالای غذاها، قیمت معقول و مناسبی دارد. می‌توانید غذای خود را داخل رستوران نوش جان کنید یا اینکه سفارش دهید و در محل اقامت‌تان تحویل بگیرید.

آدرس : هتل پارامیس، طبقه زیرزمین

تلفن : ۰۹۳۴۷۶۹۹۰۱۴

رستوران نهنگ سفید

با دیدن ظاهر رستوران متوجه می‌شوید که چرا به این نام، نام گذاری شده است. معماری بنای آن در واقع شبیه به نهنگ سفید است. همان طور که انتظار دارید، در رستوران نهنگ سفید می‌توانید بهترین غذاهای دریایی را نوش جان کنید. غیر از غذای دریایی، منوی رستوران شامل بهترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی است. از آنجایی که در مجاورت دریا قرار دارد، چشم‌اندازهای بسیار زیبایی دارد که تماشای آنها، لذت غذا خوردن در رستوران را چند برابر می‌کند. البته در نظر داشته باشید که این رستوران، جزو رستوران‌های گران کیش است.

آدرس: پشت بازار مریم، نوار ساحلی

تلفن: ۰۷۶۴۷۶۹۳۷۵۴

رستوران شاندیز صفدری

اگر دوست دارید بهترین غذاهای ایرانی، انواع کباب و بهترین چلو ماهیچه را نوش جان کنید، حتما سری به رستوران شاندیز صفدری بزنید. یکی از دلایل مهمی که باعث شده این رستوران جزو محبوب‌ترین رستوران‌های شهر و همیشه پر از مشتری باشد، کیفیت بالای غذاها است. شب‌ها برای مهمانان رستوران، موسیقی زنده اجرا می‌شود.

آدرس: جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور

تلفن: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶

رستوران سنتی پوریا

اگر در سفر به کیش دلتان می‌خوهد یک رستوران سنتی را امتحان کنید، یکی از رستوران‌هایی که حتما باید در نظر بگیرید، رستوران سنتی پوریا است. این رستوران نه تنها در بین اهالی کیش، بلکه در بین گردشگران این جزیره هم محبوبیت خاصی دارد. در منوی رستوران، بهترین غذاهای ایرانی و حتی غذاهای منطقه خاورمیانه پیدا می‌شود. هر غذایی که انتخاب کنید، کیفیتی بی‌نظیر دارد. دکوراسیون رستوران هم کاملا سنتی و ایرانی است و باعث می‌شود که لذت غذا خوردن در اینجا، دوچندان شود.

آدرس: میدان پردیس، هتل پارمیس کیش

تلفن: ۰۹۳۴۷۶۸۲۰۹۶

رستوران خانه سوخاری

اگر در سفر به کیش از خوردن غذاهای اصیل و سنتی یا غذاهای دریایی خسته شدید و دلتان غذاهایی متفاوت خواست، حتما به رستوران خانه سوخاری سر بزنید. در منوی این رستوران انواع مرغ سوخاری، پیتزا، ساندویچ، سالادهای تنوع و پیش‌غذا وجود دارد. این رستوران غیر از سالن، تراس هم دارد و اگر بخواهید می‌توانید غذا را برای بیرون از رستوران هم سفارش دهید. رستوران خانه سوخاری هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت، بسیار قابل توجه است.

آدرس: ایوان مروارید

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۵۸۴۸۵

Share