معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در میز خدمت گیلان بیان کرد:

توسعه کیفی رسانه‌ها از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی که به‌نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیات دولت را در سفر به استان گیلان همراهی کرد، با حضور در میز خدمت این استان، پاسخگوی اهالی فرهنگ و رسانه استان گیلان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرشاد مهدی‌پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسعه کیفی و تقویت محتوایی رسانه‌های کشور را در کنار توسعه کمی، از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و با اشاره به مراجعات اهالی فرهنگ و رسانه استان گیلان برای رفع مسائل و مشکلات خود، افزود: عمده مسائل مطرح شده، مربوط به بحث‌های معیشتی این قشر فرهیخته بود که باید آن را از طریق ظرفیت‌ها و امکانات موجود در «صندوق اعتباری هنر» پاسخ دهیم.

معاون امور مطبوعاتی با بیان اینکه برخی مدیران نشریات و پایگاه‌های خبری استان گیلان، با حضور در میز خدمت، مشکلات و مطالبات خود را با ما در میان گذاشتند، گفت: موضوعاتی چون یارانه‌های مطبوعاتی، آگهی‌های دولتی و معافیت‌های مالیاتی ازجمله مسائل اصلی مطرح شده از سوی اهالی رسانه بود.

وی در همین رابطه افزود: جهت‌گیری‌های محتوایی و بحث‌های مربوط به پرداختن رسانه‌ها به مسائل اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی نیز ازجمله دیگر موضوعات مورد اشاره اصحاب رسانه این استان بود.

مهدی‌پور با بیان اینکه توسعه رسانه‌ها از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است تصریح کرد: اما تنها توسعه کمی مد نظر نیست و توسعه کیفی و تقویت و توانمندسازی مدیران رسانه‌ها در تولید محتوا آن هم در شرایط جنگ نرم از ضرورت‌ها و اولویت‌های وزارت فرهنگ است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که بتوان با همراهی و همدلی رسانه‌ها که به‌طور مستقیم با شبهات و اخبار جعلی مقابله کرده و به امیدآفرینی و افزایش نشاط اجتماعی کمک می‌کنند، به اهداف مد نظر دست یابیم.

Share