شهردار کومله در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

ارائه بودجه پیشنهادی ۲۷ میلیارد تومانی شهرداری کومله به شورا | ۴۰ درصد بودجه عمرانی است

شهردار کومله با اشاره به اینکه ۴۰ درصد بودجه عمرانی و ۶۰ درصد آن جاری است، یادآور شد: از بابت جذب مشارکت و درآمد شهرداری‌ها نیز افزایش ۱۲۰ درصدی در بودجه دیده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر مهدی‌پور در گفتگو با دیارمیرزا از ارائه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری کومله به شورا به مبلغ ۲۷ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با توجه به مشارکت مردم در حوزه پرداخت عوارض و پروژه‌های عمرانی سطح شهر در سال ۱۴۰۱ تصمیم بر این شده که بودجه به صورت واقع پیش بینی و هزینه جاری و درآمد شهر کومله در آن دیده شود.

۴۰ درصد بودجه عمرانی و ۶۰ درصد آن جاری است

شهردار کومله با اشاره به اینکه ۴۰ درصد بودجه عمرانی و ۶۰ درصد آن جاری است، یادآور شد: از بابت جذب مشارکت و درآمد شهرداری‌ها نیز افزایش ۱۲۰ درصدی در بودجه دیده شده است.

وی با بیان اینکه با بودجه ۱۴۰۱ می‌توان قدم بزرگی برای شهر کومله برداشت، تصریح کرد: در ۱۴۰۱ برنامه داریم که خدمات مناسبی را به نقاط مختلف کومله ارائه کنیم.

مهدی‌پور در ادامه مدیریت شهری کومله را متکی به مردم دانست و گفت: اگر مردم نباشند شهرداری نمی‌تواند سرپا بماند و خوشبختانه مشارکت شهروندان نیز در پرداخت عوارض نوسازی بسیار مناسب شده و با رغبت کامل مبلغ را پرداخت می‌کنند.

بیشترین میزان آسفالت طی یکسال اخیر صورت گرفته است

شهردار کومله با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر، تخفیف خوبی در زمینه عوارض نوسازی با مصوبه شورا اعطا شده است، گفت: در ایام دهه فجر ۱۷ پروژه با بودجه ۲۱ میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری شد.

مهدی‌پور گفت: بیشترین میزان آسفالت طی یکسال اخیر صورت گرفته است و تلاش ما این بوده که تفرجگاه‌های کومله نیز افزایش یابد که در همین راستا پیاده راه استخر سلامت و نگین سبز به پایان رسید و پروژه‌های دیگری نیز در دست اقدام داریم.

ظرفیت گردشگری کومله بالاست | امیدواریم بودجه ۱۴۰۱ کاملا محقق شود

رئیس شورای شهر کومله نیز در گفتگو با دیارمیرزا از ارائه بودجه پیشنهادی ۲۷ میلیارد تومانی شهرداری کومله در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: اعضای شورا با برگزاری جلسات و بررسی بودجه پیشنهادات خود را ارائه می‌کنند تا شرمنده مردم نشویم.

صادق عظیمی با بیان اینکه در زمینه پروژه‌های احداثی بودجه خوبی پیشنهاد شده است، افزود: ظرفیت گردشگری کومله بالاست و امیدواریم که در سال ۱۴۰۱ بعد از تحقق بودجه شاهد ارائه متمم بودجه نیز باشیم.

وی احداث ساختمان اداری شهرداری، پارک سیزده به در، ساختمان آتش نشانی را از جمله پروژه‌های مهم دانست و گفت: همانطور که امام جمعه کومله به شهردار این شهر لقب قهرمان مدیریت شهری داده‌اند ما هم امیدواریم که بودجه ۱۴۰۱ کاملا محقق شود.

Share