شهردار کومله در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

بهره‌برداری از چندین پروژه کومله در هفته دولت | شهر کومله آماده جذب سرمایه‌گذار است

شهردار کومله در گفتگو با دیارمیرزا با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: امسال با تلاش بی‌وقفه پرسنل شهرداری و اعضای شورا چندین پروژه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر مهدی‌پور، شهردار کومله در گفتگو با دیارمیرزا با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: امسال با تلاش بی‌وقفه پرسنل شهرداری و اعضای شورا چندین پروژه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی‌پور با بیان این مطلب که بالغ بر ۸ میلیارد تومان بودجه برای پروژه‌ها صرف شده است، گفت: این پروژه‌ها شمال بوستان آفتاب، بوستان لاله، پیاده‌سازی خیابان ۲۴ متری، خیابان امام، سردار صیقلی، نگین سبز شهر کومله و آسفالت معابر خیابان شهید رجایی بالغ بر ۱۷ هزار متر مربع است.

شهردار کومله با تشکر از مردم کومله برای صبر و حوصله در اجرای پروژه‌ها سطح شهر، گفت: از همه مسئولان ارشد شهرستان به ویژه فرماندار شهرستان لنگرود برای همکاری در اجرای این پروژه‌ها تشکر می‌کنم.

پیشنهاد بودجه ۱۲ میلیارد تومانی برای شهرداری کومله

مهدی‌پور ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ برای شهرداری بودجه ۱۲ میلیارد تومانی پیشنهاد شد که مورد تصویب شورا قرار گرفت و امیدواریم این میزان بودجه امسال تحقق پیدا کند.

وی افزود: با توجه به تورم و هزینه‌های بالا انجام کارهای عمرانی بسیار سخت است و امیدواریم که اهداف را در بودجه ترسیم کردیم، محقق گردد.

شهردار کومله گفت: این شهر آماده جذب سرمایه‌گذار است و زیر ساخت‌های جذب سرمایه‌گذاری با تصویب طرح جامع، سرمایه‌گذاران را دعوت خواهیم کرد تا از این فضا برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

وی در مورد طرح نگین سبز کومله گفت: در این مجموعه تفریحی و گردشگری اقداماتی صورت گرفته است و همچنین پیاده راه سلامت که یک هزار و ۴۰۰ متر است، پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی دارد و امیدواریم دهه فجر به بهره برداری برسد.

Share