شهردار کومله مطرح کرد:

ساماندهی ساختار اداری و اجرای پروژه های عمرانی | یادمان شهدای کومله احداث می‎شود

مهدی‌پور با بیان اینکه هر قدمی برای مردم کومله برداشته شود بازهم عقب هستیم، افزود: شان مردم کومله بالاتر این حرف هاست و سال آینده گزارش عملکرد ارائه می شود تا کارنامه شورا و مدیریت شهری ماندگار شود تا کومله به عنوان یک شهر گردشگری و مذهبی مطرح شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر مهدی‌پور، شهردار کومله با تبریک روز خبرنگار، حرفه خبرنگاری را سرشار از عشق و علاقه دانست و گفت: خبرنگاران گوش و چشم مردم هستند.

مهدی‌پور با بیان اینکه مسوولان قدردان زحمات خبرنگاران هستند، افزود: باتوجه به تلاش دشمنان برای زیر سوال بردن ارکان نام امروز رسالت خبرنگاران سنگین تر است و انتظار داریم که رسانه ها امیدآفرین باشند.

وی با اشاره به شیوع کرونا در سراسر جهان اظهار کرد: کرونا عجز بشر را نشان داد و این ویروس کوچک نشان داد که ابرقدرتها چگونه ناتوان شده اند و در برابر این ویروس زانو زده اند.

شهردار کومله با قدردانی از کادر درمان و مدافعان سلامت گفت: مردم ایران قدردانی کادر درمان هستند.

مهدی‌پور با اشاره به همکاری مردم در ایام کرونا و تهیه بسته های معیشتی گفت: امیدواریم که با سربلندی کرونا را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه هر قدمی برای مردم کومله برداشته شود بازهم عقب هستیم، افزود: شان مردم کومله بالاتر این حرف هاست و سال آینده گزارش عملکرد ارائه می شود تا کارنامه شورا و مدیریت شهری ماندگار شود تا کومله به عنوان یک شهر گردشگری و مذهبی مطرح شود.

شهردار کومله با با اشاره به ۶۶ شهید کومله گفت: خون شهدا ضامن ما شده تا امروز پشت این میزها بنشینیم.

مهدی‌پور با اشاره به ساماندهی ساختار اداری و اجرای پروژه های عمرانی گفت: پروژه‌های دفع آب‌های سطحی با اولویت بندی اجرا شده است و امسال هم ۲۶۰۰ مترمربع آسفالت ریخته شده است.

وی از جدول گذاری، پیاده‌روسازی، بهبود سیمای شهری و رنگ آمیزی سطح شهر خبر داد و گفت: احداث خیابان طبیعت یکی از بزرگترین پروژه های شهری است و با احداث این خیابان و همچنین احداث خیابان شهید رجایی و شد پهلوان بست، کومله به سمت شلمان رود توسعه پیدا خواهد کرد و آینده شهر درخشان خواهد بود.

شهردار کومله با اشاره به حساسیت ویژه اعضای شورا نسبت به طرح جامع شهری گفت: طرح هادی نیز به اتمام رسیده که امیدواریم طی ماه های آتی به تصویب برسد.

مهدی‌پور از تملک زمین ورودی برای احداث میدان خبر داد و گفت: ۱۹ شهریور یادمان شهدای کومله کلنگ زنی میشود.

وی از بازسازی گلزار شهدا، الحاق زمین به ارامستان، پروژه استخر کومله و نگین سبز کومله خبر داد و گفت: پارک باغ سیزده به در نیز تا چندماه آینده تکمیل میشود و توسعه فصای سبز در دستور کار است.

شهردار کومله از احداث واحد خدمات شهری و توسعه ناوگان موتوری خبر داد و افزود: هدف ما کاهش هزینه‌های شهرداری است و تلاش شده از پیمانکاران کمتر استفاده شود.

مهدی‌پور با بیان اینکه ابلاغیه جدید نظام مهندسی منجر به کاهش صدور پروانه و ایجاد مشکلات زیادی برای شهرداری‌ها شده است، افزود: شهرداری‌های شرق گیلان با مشکلات عدیده‌ای رو به رو شده‌اند.

Share