سرپرست فرمانداری لنگرود عنوان کرد:

واکسینه شدن ۲۵ درصدی لنگرودی ها در نوبت سوم | مشاهده یک مورد ابتلا به سویه امیکرون

سرپرست فرمانداری لنگرود، با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۹۷ درصد جامعه هدف شهرستان دز اول و ۹۱ درصد دز دوم را زدند، گفت: ۲۵.۷ درصد واجدین شرایط شهرستان نیز در نوبت سوم واکسن زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا جلالی با اشاره به استقبال جمعیت هدف شهرستان لنگرود نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا طی هفته اخیر، اظهار کرد: ۴۲۶۵ نفر معادل ۳.۴۶ درصد جمعیت شهرستان لنگرود دز سوم خود را تزریق کردند.

وی با بیان اینکه شهرستان لنگرود جایگاه خوبی در واکسیناسیون دارد، تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۹۷ درصد جامعه هدف شهرستان دز اول و ۹۱ درصد دز دوم را زدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود، از واکسینه شدن ۲۵.۷ درصد واجدین شرایط شهرستان در نوبت سوم خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک مورد ابتلا به سویه امیکرون در شهرستان مشاهده شده و لذا با توجه به قدرت سرایت پذیری بسیار بالای این سویه، رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار واکسیناسیون ضروری است.

جلالی، از مردم خواست فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و در فضاهای عمومی ماسک بزنند و در اماکن پر جمعیت تردد نداشته باشند و اضافه کرد: ۶۲ مرکز واکسیناسیون ثابت در شهرستان آماده خدمات رسانی به مردم جهت تزریق دز سوم بوده و لذا واجدین شرایط از فرصت استفاده کنند.

Share