با حضور استاندار گیلان؛

عنایت رضایی پور سکاندار فرمانداری آستارا شد | انتصاب جمشید مهدوی به عنوان معاون برنامه ریزی

عصر امروز (پنجشنبه) مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان مرزی بندرآستارا با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در آیینی با حضور اسد الله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عنایت رضایی پور به عنوان فرماندار جدید شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.

عنایت رضایی پور فعالیت در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس استان گیلان، دبیری همایش‌های علمی و پژوهشی کشوری و بین المللی و نیز فعالیت‌های متعدد در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی دیگر و همچنین نگارش ده‌ها کتاب و مقاله در حوزه‌های مدیریتی، فرهنگی و اجتماعی را در کارنامه کاری خود دارد.

در این آیین از سید سعید میرقربانی که از هفت ماه پیش با حفظ سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آستارا، عهده دار سرپرستی فرمانداری این شهرستان بود، توسط استاندار گیلان تجلیل و جمشید مهدوی رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه آستارا به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا منصوب شد.

استاندار گیلان پس از مراسم معارفه با حضور در مسجد حضرت فاطمه الزهرا آستارا، در نماز جماعت مغرب و عشا شرکت کرد.

دیدار با مادر شهید سیامک مجلسی و بازدید از نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان و توان و ظرفیت مرزبانان کشورمان از دیگر برنامه های استاندار بود.

Share