با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار؛

سید سعید میرقربانی معاون سیاسی فرماندار آستارا شد

حکم مسئولیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا به سید سعید میر قربانی اعطا و از تلاش‌های ۲ساله سامان ساسانیان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سید سعید میرقربانی طی آئینی با حضور محمود قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا معرفی شد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در جلسه معارفه معاون فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در فرمانداری این شهرستان گفت: برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت خاصی برخوردار است و انتخابات در دو هزار و ۱۸۶ روستا و ۵۵ شهر گیلان برگزار خواهد شد.

محمود قاسم نژاد با اشاره به ترکیب انتخابات شورای اسلامی شهر‌های گیلان گفت: در قالب انتخابات شورای اسلامی در شهر رشت ۱۱ نفر، در پنج شهر هفت نفر و در ۴۹ شهر گیلان پنج نفر انتخاب خواهند شد و این دوره مشارکت مردم و حضورشان باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت بگیرد.

قاسم نژاد با اشاره به فراهم بودن زمینه برگزاری الکترونیکی انتخابات تصریح کرد: زمینه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در گیلان فراهم است و هیات‌های نظارت و اجرایی در بررسی صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی شهر بدون در نظر گرفتن مسائل حزبی با دقت نظر عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: بررسی مسائل مرتبط با مرز، تعامل با مدیران دستگاه‌های دولتی و نیروی نظامی و امنیتی و ارتباط سازنده با سازمان‌های مردم نهاد باید در اولویت برنامه‌های میرقربانی معاون سیاسی فرماندار قرار بگیرد.

عباس صابر فرماندار آستارا هم در این آیین گفت: عدم نظارت‌ها بر بازار و واحدهای صنفی، باعث افزایش بیماران کرونا خواهد شد و نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم بسیار تاثیر گذار است.

وی بیان کرد: وضعیت کرونا با هدف آسان شدن امور مردم رنگ‌بندی می‌شود و وضعیت زرد به منزله کاهش یافتن خطرات بیماری کرونا نیست بلکه در تمامی شرایط باید مردم دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا هم در این آیین بیان کرد: متاسفانه مردم محدودیت‌های کرونا را جدی نمی‌گیرند و باید سخت گیری‌ها در این حوزه بیشتر شود، چرا قهوه خانه‌ها بدون در نظر گرفتن مقررات ستاد مقابله با کرونا فعالیت می‌کنند؟

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا افزود: تبدیل وضعیت کرونا به زرد باعث عادی انگاری مردم شد، اما استمرار این شرایط باید ایجاد موج جدید کرونا خواهد شد و تلاش‌های نیروهای بسیج در طرح غربالگری شهید سلیمانی قابل قدردانی است.

در پایان این آیین توسط محمود قاسم نژاد معاون استاندار گیلان، حکم مسئولیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا به سید سعید میر قربانی اعطا و از تلاش‌های ۲ساله سامان ساسانیان تقدیر شد.

Share