در جلسه بزرگداشت و هماهنگی سوم خرداد آستارا مطرح شد:

رونمایی از اولین کتاب حوزه شعر دفاع مقدس آستارا | الگوی ملت ایران مردان میدان هستند

صابر گفت: در روز چهارم خرداد آیین رونمایی از اولین کتاب شعر حوزه دفاع مقدس شهرستان سروده شاعر آیینی یوسف هدایتی و برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس را در روز چهارم خرداد در محوطه اداره ارشاد اسلامی خواهیم داشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار آستارا در جلسه بزرگداشت و هماهنگی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان گفت: ماندگاری عملیات بیت المقدس به دلیل روحیه ایثار و مقاومت ملت شهیدپرور ایران اسلامی است.

انتخابات، سنگر مقاومت در مقابل دشمن است

عباس صابر با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات نیز روحیه ایثار و مقاومت را جلوه می‌دهد، بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی است هنوز هم روحیه فداکاری و مقاومت داشته و در تمام سنگرها با تمام مشکلات در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

صابر انتخابات را سنگر مقاومت در مقابل دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن همواره با تبلیغات ناسالم مشارکت حداکثری مردم را هدف قرار داده و باید با آگاهی کامل بار دیگر حماسه آفریده و پیروزی ملت و نظام مقدس را رقم بزنیم.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در شهرستان گفت: قطعا چهره شهر باید در آستانه این روز یک چهره انقلابی باشد و باید همیشه به فکر تمام رزمندگان اسلام و شهدای گلگون کفن باشیم.

وی ادامه داد: در روز چهارم خرداد آیین رونمایی از اولین کتاب شعر حوزه دفاع مقدس شهرستان سروده شاعر آیینی یوسف هدایتی و برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس را در روز چهارم خرداد در محوطه اداره ارشاد اسلامی خواهیم داشت.

هر چه داریم از شهدا و رزمندگان اسلام است

فرمانده سپاه آستارا نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت مسئله مقاومت گفت: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی است و هر چه داریم از شهدا و رزمندگان اسلام است.

سرهنگ بهزاد قنبری اختلال کشور را مدیون جانفشانی‌های رزمندگان اسلام دانست و تصریح کرد: صدور انقلاب اسلامی به دیگر نقاط دنیا مرهون فداکاری و ایثارگری شهدا در جبهه‌های حق علیه باطل بوده و الگوی ملت ایران شهدا، رزمندگان و مردان میدان هستند.

وی با اشاره به حضور در گام دوم انقلاب و لزوم خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی در سطح جامعه گفت: باید با حضور میدانی مسئولان و جوانان با روحیه جهادی و انقلابی در گام دوم انقلاب نقش آفرینی کنیم

وی بیان کرد: در روز سوم خرداد برنامه شهرستانی گرامیداشت این روز با عنوان یادواره ۳ شهید آستارایی عملیات بیت المقدس یعنی شهید موسی حسن پور، شهید نژند نقیب زاده و شهید محبوب محب الهی به ترتیب اعزامی از سپاه، بسیج و ارتش و شهدای هشت سال دفاع مقدس را در ساعت ۹ صبح در مزار شهدای این شهرستان خواهیم داشت.

قنبری ادامه داد: ۵۷ رزمنده آستارایی نیز در این عملیات بزرگ حضور داشتند که در این یادواره از این عزیزان تقدیر به عمل خواهد آمد.

امروز باید واژه مقاومت تبلور پیدا کرده و نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت عجین باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا در این جلسه با اشاره به فتح خرمشهر به عنوان فتح ارزش‌های اسلامی گفت: امروز باید واژه مقاومت تبلور پیدا کرده و نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت عجین باشند.

سید سعید میر قربانی با اشاره به اهمیت گرامیداشت سالروز سوم خرداد بیان‌کرد: آزادسازی خرمشهر نماد غیرت و وطن پرستی شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام بود و هرساله باید با شکوه‌تر از گذشته این روز را گرامی بداریم.

خاطره گویی سرهنگ پاسدار بازنشسته بهنام سلیمان نژاد رزمنده عملیات بیت المقدس گوشه دیگری از این جلسه بود.

Share