اطلاع رسانی های پیامکی سایت ها چه تاثیری در وفادارسازی مشتری دارد؟

سایت seocell.ir با ارائه پنل های پیامکی رایگان به کلیه مشتریان این امکان را خواهد داد که در صورت عدم رضایت، پس از اتمام شارژ اولیه خود، دیگر از این سرویس استفاده ننمایند

حتماً شما نیز بارها و بارها در حین خرید از فروشگاه های اینترنتی یا ثبت نام در سایتها، پیامک های اطلاع رسانی یا تاییدیه های پیامکی که از طرف سایتها ارسال می شود را مشاهده نموده اید. پنل پیامک قوی برای سایتها اولین قدم برای برقراری یک ارتباط از طریق اس ام اس (SMS) است که می تواند این ارتباط دائمی و آنی را تبدیل به یک اعتمادسازی و جذب مشتری وفادار نماید.

پنل پیامک چیست؟

پنل پیامک، سامانه ای می باشد که می توانید از طریق آن به ارسال پیامک های تبلیغاتی برای خود و مشتریانتان، آن هم به صورت انبوه و هدفمند ارسال کنید. این پیامک ها می توانند غیر تبلیغاتی نیز باشند و صرفاً جنبه اطلاع رسانی داشته باشند.

ویژگی های یک پنل اس ام اس مناسب

  • پنل اس ام اس مناسب دارای هزینه مناسب و یا حتی رایگان است.
  • پنل اس ام اس مناسب امکان ارسال به بلک لیست را نیز فراهم می کند تا بتوانید به تمامی شماره هایی که مد نظر دارید پیامک ارسال نمائید.
  • تعرفه ارسال پیامک با پنل اس ام اس معتبر بسیار ارزان است.
  • پنل پیامکی مناسب و معتبر دارای بانک اطلاعاتی بزرگ و قوی و آماده و رایگان جهت ارسال پیامک است.
  • پنل sms مناسب دارای پشتیبانی بسیار قوی و ۲۴ ساعته می باشد.
  • امکان ارسال از طریق سیمکارت نیز در پنل های اس ام اس معتبر وجود دارد.
  • با ارسال پیامک انبوه توسط سامانه اس ام اس معتبر، هیچ پیام نرسیده ای نخواهید داشت.

تایید و احراز هویت کاربران

احتمالاً بارها در سایت هایی ثبت نام کرده اید که شما را ملزم به ارائه شماره تماس می نمایند. با وارد کردن شماره تماس خود، می بایست کد تاییدیه پیامکی که برایتان ارسال شده است را در فرم احراز وارد نمائید. از این طریق مالکیت شماره شما احراز خواهد شد.

اگر صاحب سایت باشید با احراز هویت از طریق شماره همراه مشتریان و کاربران سایتتان می توانید امنیت و اعتبار سفارشات و تراکنش های سایت خود را افزایش دهید.

آنی سازی اطلاع رسانی ها

پنل های پیامکی وظیفه بسیار مهمی دارند. یکی از این وظایف مهم آنی سازی اطلاع رسانی های مهم است. به عنوان مثال در صورت خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر که اقدام به فعال سازی پنل اس ام اس نموده است خواهید بلافاصله پس از خرید، اطلاعات سفارش را برای مشتری ارسال نماید و مرحله به مرحله آماده سازی و ارسال سفارش را برای مشتری پیامک نمائید. این اطلاع رسانی ها به صورت باور نکردنی برای مشتری جذاب هستند.

تفاوت پنل های پیامکی متفاوت

پنل های پیامکی مختلف تفاوت های زیادی با هم دارند.

یکی از این تفاوت ها هزینه ثبت نام در پنل است. برخی از سرویس دهندگان پنل های پیامکی همچون سئوسل در حال حاضر امکان ثبت نام رایگان در پنل را برای کلیه کاربران فراهم نموده اند.

تفاوت دیگری که ممکن است پنل های مختلف با هم داشته باشند هزینه ارسال پیامک هست. شما لازم است بتوانید با کمترین هزینه، تعداد پیامک بیشتری ارسال کنید. این مورد نیز یکی از نکاتی است که در انتخاب پنل پیامک برای شما مورد اهمیت خواهد بود.

تبلیغات انبوه با پنل های پیامک

شاید هدف شما صرفاً ارسال پیامک های تبلیغاتی باشد. این تبلیغات باید به نحوی باشد که حتی یک پیامک نرسیده نداشته باشید. بنابراین لازم است سرویس دهنده ای را انتخاب نمائید که قابلیت ارسال به بلک لیست را نیز داشته باشند تا بتوانید به تمامی لیست شماره های خود پیامک ارسال نمائید بدون آنکه نگران نرسیدن پیامک های باشید.

خرید پنل پیامک

شاید فکر کنید انتخاب یک پنل پیامک آسان است اما اینطور نیست. برخی از سرویس دهندگان ممکن است جهت دریافت و فعالسازی پنل های پیامکی تعرفه ها و هزینه های بالایی را در نظر گرفته باشند. اما سایت seocell.ir با ارائه پنل های پیامکی رایگان به کلیه مشتریان این امکان را خواهد داد که در صورت عدم رضایت، پس از اتمام شارژ اولیه خود، دیگر از این سرویس استفاده ننمایند. بنابراین خرید پنل پیامک از سئوسل کمترین ریسک اقتصادی را برای شما در پی خواهد داشت. شاید قصد داشته باشید از جزئیات خدمات پیامکی سئوسل اطلاعات بیشتری کسب نمائید که پیشنهاد می کنیم با شماره های ۰۲۱۹۱۰۱۲۶۱۷ یا ۰۹۰۳۶۲۳۲۳۳۳ تماس حاصل نمائید.

بنابراین در یک جمع بندی کلی به این نتیجه خواهیم رسید در صورتی که قصد دارید با یک پنل پیامکی مناسب و معتبر، اطلاع رسانی ها، تبلیغات پیامکی انبوه و احراز هویت کاربران خود را ساده تر، آسان تر و ارزان تر نمائید، لازم است به فاکتورهای مهمی توجه نمائید که در این صفحه به مهم ترین موارد آن اشاره شد.

Share