اجزا و وسایل دکوراسیون منزل، ادارات و محل کار

در محیط های اداری و خانگی دیوار ها بازتاب کننده نور و ساختار اصلی محیط هستند که اصولا برای هماهنگی محیط از کاغذ دیواری و پوستر های سه بعدی استفاده می شود.

۴ المان اصلی که داخل طراحی هر دکوراسیون باید رعایت شود: زاویه نور و روشنایی، رنگ، ایجاد تعادل اجزای محیط و ترکیب ساختار وسایل و هماهنگی آنها با یکدیگر است. در محیط های اداری و خانگی دیوار ها بازتاب کننده نور و ساختار اصلی محیط هستند که اصولا برای هماهنگی محیط از کاغذ دیواری و پوستر های سه بعدی استفاده می شود. ساختار دیگر یک دکوراسیون در محیط اداری استفاده از صندلی انتظار هماهنگ با دکوراسیون محیط اداری می باشد.

راهنمای طراحی دکوراسیون منزل و محیط کار

گفتیم که برای طراحی یه دکور خوب چیز زیادی نیاز نیست بدانید و به علم خاصی هم نیاز ندارید. فقط کافیست در محیطی که حال می تواند محیط منزل شما باشد و یا محیط کارتان حضور پیدا کنید. وسایلی که دارید را مشاهده کنید و با چیزی که در ذهن دارید مقایسه کنید آیا پاسخگوی دکوراسیون مد نظرتان هست یا خیر؟ سپس یکی از متد های زیر را انتخاب کنید و شروع به طراحی کنید.

طراحی دکوراسیون مدرن

در این روش طراحی لوازم و وسایل مورد انتخاب شما باید به سمت تجهیزات مدرن باشد مانند استفاده از تلویزیون های مدرن و با کیفیت – استفاده از میز و صندلی هایی که از فلز و شیشه بیشتر بهره برده باشند و از طبیعت کمتر استفاده شده باشد – در نهایت استفاده از رنگ ها و نورپردازی در دکوراسیون مدرن به این صورت است که انتخاب رنگ ها محدودیت دارد و حتما باید تم رنگ انتخاب شود و این ضمینه رنگی بسیار ساده باشد.

طرح دکوراسیون کلاسیک

انتخاب این طرح دست طراح را بسیار باز می گذارد. در طراحی دکوراسیون کلاسیک طراح می تواند از همه رنگ های موجود استفاده کند، زمانی که انتخاب رنگ آزاد باشد شما میتوانید از هر سبک و سلیقه ای برای انتخاب لوازم و مبلمان استفاده کنید.

سبک دکوراسیون تلفیقی

بهترین  نوع دکوراسیون سبک تلفیقی است. به این دلیل که شما در این سبک هر رنگ و نورپدازی و مبلمانی را که بخواهید می توانید به شرط رعایت وزن و تم پس زمینه  انتخابتان را انجام دهید. سبک تلفیقی می تواند مانند دکوراسیون مدرن باشد اما اجزا و جزئیات طبیعت هم استفاده شده باشد. بجای انتخاب یک رنگ ساده پس زمینه از انواع رنگ های زیبا استفاده شود.

دکوراسیون روستیک

اگر تمایل به استفاده از بافت گیاهی و محیط طبیعت را در خانه یا محل کارتان دارید دکوراسیون روستیک بهترین است. در این سبک از طراحی دکوراسیون شما از تمامی بافت های زنده مانند: چوب، گیاهان زینتی، درختچه ها و نی و کنف استفاده کنید تا محیطی جذاب و دلنشین داشته باشید. اصولا با توجه تیره بودن برگ گیاهان و رنگ خاص چوب تنه درختان در نهایت رنگ زمینه این دکوراسیون ها تیره می باشد.

طراحی دکوراسیون ایرانی اسلامی

از هر سخنی بگذریم تاریخچه ۲۵۰۰ ساله ایران عزیزمان در سبک دکوراسیون از همه جهان فراتر است. در گذشته از جاجیم، گلیم و بافت های گیاهی و حیوانی برای دکوراسیون منزل و سایر محیط ها استفاده شده است. اما امروزه هم افرادی که ارامش را در محیط های زندگی خود می جویند در نهایت به این سبک از طراحی دکوراسیون روی می آورند. چرا که این سبک با گوشت و خون ایرانیان آمیخته است.

سبک های متفاوت دیگری نیز وجود دارند که با توجه به موقعیت های جغرافیایی از این ۴ سبک اصلی نشات گرفته اند، مانند: سبک مدیترانه‌ای، مینی‌مال، صنعتی، اسکاندیناوی، سنتی، شرق دور، فرانسوی، بوهمیان، شبی شیک، ساحلی و معاصر

نکات مهم انتخاب و خرید کاغذ دیواری و پوستردیواری

بعد از انتخاب سبک دکوراسیون مد نظرتان حالا وقت آن است که فضای محیط را با مبلمانتان ست کنید. استفاده از کاغذ دیواری و پوستر دیواری هر سبک و سلیقه ای را پاسخگو است. کاغذ دیواری استفاده عام و خاص دارد. از پوستر دیواری برای خاص کردن طراحی دکوراسیون استفاده می کنند.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

کاغذ دیواری اصولا در دو نوع ساده و طرحدار ساخته می شود. نوع ساده و رنگی بیشتر در دکوراسیون های مدرن و تلفیقی مورد استفاده قرار میگیرد. نوع طرح دار کاغذ دیواری شامل انواع طرح ها و رنگ های مختلف است. انتخاب این طرح و رنگ حتما باید هماهنگ با دکوراسیون منزل شما باشد. کاغذ دیواری سه بعدی در میان سایر کاغذ دیواری ها بسیار پرطرفدار است.

پوستر دیواری چیست؟

بر خلاف کاغذ دیواری، پوستر دیواری تمام دیوارهای محیط را شامل نمیشود. پوستر دیواری تنها برروی یک دیوار نصب می شود آنهم در اندازه و ابعاد دلخواه شما. طرح های بسیار زیبایی برای پوستر دیواری وجود دارد همچنین شما خریداران هم میتوانید اگر از قبل طرحی را انتخاب نموده اید و فقط تصویرش را دارید برای چاپ ارسال کنید تا محصول برایتان تولید شود. پوستر های دیواری قابل شست و شو و ضد آب هستند که کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهد.

انواع صندلی انتظار اداری، بیمارستانی، ترمینال و مطب پزشکان

تصور کنید کارتان داخل ادارات دولتی گیر افتاده. کلی رفت و آمد در راه رو های شلوغ خستگی انجام نشدن کار و … همه این موارد مخصوصا در صف ایستادن تا زمانی که نوبتتان شود نیاز به محلی دارد که شما بتوانید دقیقه ای را بعد از این رفت و آمد ها استراحت کنید. مکان های بسیاری هستند که باید منتظر باشید تا نوبتتان شود. بیمارستان ها، ترمینال های مسافربری و مطب پزشکان جز محل هایی هستند که خواه نا خواه زمانی را از شما جهت انتظار در خواست میکنند. این زمان باید برروی یک صندلی انتظار با کیفیت سپری گردد.

صندلی انتظار مطب

هنگامی که به مطب پزشکان مراجعه میکنید حتما همیشه تعدادی بیمار جلوتر از شما منتظر داخل شدن هستند. فضای مطب های پزشکی همیشه استریل شده و شیک می باشد بالتبع صندلی انتظاری که در بخش ترمینال مسافربری استفاده می شود در این مطب ها قابل استفاده نیست. همچنین راحتی و کیفیت این صندلی انتظار ها هم بالاتر است. پس اصولا برای مطب پزشکان از صندلی انتظار های چرمی و پارچه ای که طرح و رنگ بسیاری داشته باشند استفاده می کنند.

صندلی انتظار اداری

صندلی هایی که داخل بانک ها و یا ادارات دولتی استفاده می شوند جز صندلی  انتظار اداری به حساب می آیند. این نوع از صندلی ها شامل سبک دکوراسیون مدرن که ترکیبی از فلز و پارچه است می شوند. صندلی انتظار اداری به صورت تک جهت استفاده در بانک ها و همچنین به صورت گروهی برای دفاتر مختلف ساخته می شوند.

صندلی انتظار بیمارستانی و ترمینال ها

مسافران و بیماران دائم در حال رفت آمد هستند. به همین دلیل صندلی انتظاری که برای اینگونه فضا ها استفاده می شوند باید استحکام بالا و عمر طولانی داشته باشند. چرا که باید همه روزه پاسخگوی انتظار هزاران آدم با سبک ها و سلیقه های متفاوت باشند. عموما جنس اینگونه صندلی انتظار هارا از تماما فلز می سازند. فلز نسبت به انواع شرایط آب و هوایی و استفاده کاربران مختلف پاسخگویی بهتری دارد. شاید سوالی به ذهنتان بیایید که راحتی این صندلی انتظارهای فلزی به اندازه ای نباشد که کاربران احساس راحتی کنند. اما پاسخ این سوال دقیقا در مقدار زمانی است که کاربران از این صندلی ها استفاده می کنند. ترمینال ها و بیمارستان جز محل هایی اند که کاربران زمان زیادی را توقف ندارند.

لیست قیمت لوازم دکوراسیونی

لیست قیمت انواع مبلمان اداری از جمله صندلی انتظار و همچنین لیست قیمت انواع دیوارپوش های دکوراسیون اداری و منازل همگی در سایت چندسو موجود است. کافیست فقط کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید داخل سایت چندسو این کالا رو سرچ کنید و از قسمت قیمت محصول لیست قیمت لوازم دکوراسیونی را مشاهده نمایید.

همچنین کارشناسان بخش فروش در تمامی ساعات روز و شب آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. کافیست با یکی از شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۳۹۵۸۰۰۱۶۷ – ۰۲۶۳۴۰۱۸۷۳۲

Share