با تغییرات کاربردی و مفید در دکوراسیون اداری آشنا شوید

اگر جهت خرید پرده اداری، پارتیشن اداری، کاغذ دیواری و پارکت اداری نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید می‌توانید با کارشناسان فروش در سایت ویکی دکو تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 دکوراسیون یک اداره اگر شیک و مدرن چیدمان شده باشد، به محض اینکه وارد محیط آن اداره می‌شوید احساسی خوشایندی پیدا می‌کنید. جدای از آن، نوع دکوراسیون در ادارات، در بالا رفتن روحیه کارکنان و کارمندان آن شرکت نیز بسیار تاثیرگذار است و این خود عامل پیشرفت کاری آن شرکت می‌گردد. به طور کل می‌توان گفت دکوراسیون اداری باعث افزایش راندمان کاری کارمندان و بهتر شدن نگرش مشتری نسبت به آن اداره شده و کسب و کار را در آن شرکت رونق می‌دهد. در نتیجه افزایش درآمد و فروش برای آن موسسه حاصل می‌شود. شما می‌توانید طراحی دکوراسیون اداری را به شکل کلاسیک یا مدرن اجرا کنید و یا اینکه به صورت اسپرت چیدمان نمایید.

نوع چیدمان مبلمان اداری، نوع پرده اداری که بکار می‌رود و همچنین نوع و جنس پارکت، پارتیشن و کاغذ دیواری در دکوراسیون ادارات بسیار مهم و حائز اهمیت است. این تجهیزات دکوراسیون از تنوع و کیفیت‌های متفاوتی در بازار برخوردار است و همگی این تجهیزات اعم از کاغذ دیواری اداری، پارتیشن اداری، پارکت اداری، پرده اداری و دیگر ملزومات در فروشگاه ویکی دکو با تنوع رنگ، جنس و کیفیت‌های مختلف وجود دارد. شما عزیزان به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت ویکی دکو اقلام درخواستی خود را انتخاب و سفارش دهید و به راحتی محل کار خود را دکوراسیون کنید.

کاغذ دیواری اداری

خرید کاغذ دیواری ویکی دکو

کاغذ دیواری یکی از مهم‌ترین و موًثرترین المان‌ها در دکوراسیون اداری به شمار می‌آید. کاغذ دیواری‌های ادارای دارای رنگ بندی و طرح‌های متنوعی هستند که باعث برانگیختن احساسات کارمندان و ارباب رجوع شده و حس شادی و آرامش را به همه القا می‌کند. کاغذ دیواری اداری علاوه بر اینکه محیط شما را زیبا و شاد را می‌کند در بزرگ جلوه دادن محیط کار شما هم خیلی موثر است.

در خرید کاغذ دیواری اول از همه به طرح کاغذ توجه کنید و طرحی را انتخاب کنید که با نوع شغل و کار شما هم‌خوانی داشته باشد.

در مرحله بعد به رنگ کاغذ دیواری توجه کنید با توجه به نوع شغلتان آن را انتخاب کنید مثلا برای دیوار کلینیک پزشکی از رنگ‌های آرامش بخش و روشن استفاده می‌شود.

در مرحله سوم سعی کنید کاغذ دیواری را تهیه کنید که با وسایل محیط کاری شما از لحاظ طرح و رنگ هم‌خوانی داشته باشد.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری فروشگاه ویکی دکو در ادارات و محیط‌های کاری شامل موارد زیر است:

  • دارای طراحی متنوع می‌باشد
  • از طیف رنگی بسیار بالایی برخوردار است
  • دارای ثبات و عدم تغییر رنگ می‌باشد.
  • در مقابل نور بسیار مقاوند وماندگاری طولانی دارند.
  • قابلیت شستشو دارند
  • مقرون به صرفه هستند
  • نصب آن آسان است

پارتیشن بندی فضای اداری

یکی از اصلی‌ترین مواردی که در دکوراسیون اداری باید به آن توجه کنید بهینه سازی فضای اداره و محل کارشماست، اگر فضای کاری شما محدود و کوچک است با استفاده از پارتیشن اداری به راحتی می‌توانید فضاهای جدید و خصوصی در محیط اداره خود ایجاد کنید. این کار باعث می‌گردد که تمرکز کاری شما افزایش یابد و صدای اطرافیان آزارتان ندهد. پارتیشن اداری به طور کل به دو صورت تک جداره و دو جداره طراحی و تولید می‌شوند. پارتیشن اداری تک جداره صدای محیط را جذب نمی‌کند؛ فقط یک فضای اختصاصی به کارمند اهدا می‌کند. اما پارتیشن دو جداره صدای محیط را به خوبی جذب کرده و مناسب اتاق‌های کنفرانس در ادارات می‌باشد.

به طور کل پارتیشن اداری شامل انواع تک جداره، دو جداره، کلاسیک، شیشه‌ای، فریم لس، آلومینیومی، سیکوریت، ترکیب شیشه و استیل، بلوک شیشه‌ای و پارتیشن با قابلیت حرکت ریلی می‌باشد.

از مزایای پارتیشن اداری عرضه شده توسط فروشگاه ویکی دکو می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • اتصالات و یراق ادارات را مخفی نگه می‌دارد
  • دارای قابلیت ساخت سریع و آسان است
  • به محیط زیبایی و جلوه می‌بخشید
  • به ساختمان آسیب نمی‌رساند
  • از لحاظ رنگ و طرح متنوع است
  • فضای محیط کار به بهترین نحو مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • عمر طولانی دارد
  • در هزینه صرفه‌جویی می‌شود.

کفپوش پارکت اداری

پارکت اداری ویکی دکو

پارکت اداری از جمله کفپوش‌های نسل جدید هستند که دارای کیفیت و کارآیی عالی می‌باشد. کفپوش اداری بسیاری از نواقص مدل‌های قدیمی‌تر را برطرف می‌کند. کفپوش اداری بر اساس ابعاد، نوع لایه محافظ و طرح و رنگ تقسیم بندی می‌شود.

پرده در دکوراسیون اداری

تغییر در دکوراسیون اتاق‌ها و نیز پرده‌های آن باعث می‌شود که کارمندان شرکت در حین کار احساس کسالت و خستگی نکنند در نتیجه محیطی شاد و دلپذیر برای کارکنان و کارمندان شرکت به وجود می‌آید که تا مدت‌ها می‌تواند ادامه داشته باشد. برای انتخاب پرده اداری جهت دکوراسیون ادارات، در ابتدا باید به اندازه اتاق‌های شرکت خود توجه نمایید .اگر می‌خواهید اتاق بزرگ جلوه کند از رنگ‌های سفید و روشن استفاده کنید. در مرحله بعد به نوع نور اتاق‌های شرکتتان توجه کنید. اگر دارای نورهای طبیعی زیادی هستند از پرده‌های رنگ روشن استفاده نکنید. اگر یک اتاق پر نور می‌خواهید می‌توانید از نوع پرده حریردردکوراسیون اتاق خود استفاده نمایید. اگر اتاق کارتان نور طبیعی زیاد دارد با نصب پرده کرکره‌ای می‌توانید نور اتاقتان را در بعضی از ساعات روز تنظیم کنید.

در مرحله سوم باید رنگ پرده‌ها را طوری انتخاب کنید که با رنگ کاغذ دیواری، رنگ پارتیشن اداری، رنگ پارکت اداری و رنگ مبلمان‌ها در محیط کارتان هم‌خوانی داشته باشد. در نهایت با توجه به این سه فاکتور به راحتی می‌توانید رنگ پرده اداری مورد نظرتان را جهت دکوراسیون محیط کار انتخاب و خریداری کنید. انواعی از پرده اداری در فروشگاه ویکی دکو موجود است. این پرده‌ها در زیبایی محیط اداری بسیار تاثیر گذارند، قابل شستشو هستند و از مقاومت و دوام بالایی برخوردارند.

اگر جهت خرید پرده اداری، پارتیشن اداری، کاغذ دیواری و پارکت اداری نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید می‌توانید با کارشناسان فروش در سایت ویکی دکو تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید؛ برای مشاهده همه‌ی محصولات به لینک زیر مراجعه کنید

Wikideco.com

Share