خرید مبلمان سلطنتی یکی از اصول زیبایی منزل

فروشگاه اینترنتی هپی پر این آمادگی را دارد که به صورت تخصصی هرگونه مشاوره در مورد صنعت مبلمان از جمله خرید، ساخت و تجهیزات را به شما عزیزان ارائه دهد.

راهنمای خرید مبل استیل و مبل سلطنتی

همانطور که میدانید، دکوراسیون خانه و همچنین انرژی حاکم بر خانه تاثیر بسیار زیادی در روحیه و زندگی افراد دارد. با علم بر این موضوع لازم است بدانید که انتخاب وسایل و مبلمان خانه ای که طبق سلیقه ی ساکنین آن خانه انتخاب شود می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روحیه ی آنها بگذارد. خرید مبلمان سلطنتی از آن دسته مبل هایی است که سالهاست طرفداران زیادی دارد. افرادی که دکوراسیونی مجلل و باشکوه را برای منزل خود میپسند اند توجهشان به مبل های سلطنتی جلب می شود که البته انتخاب های بی نظیری هم می توان در بین انواع مبلمان داشت که زیبایی خانه را با خود به همرا می آورد.

مبلمان سلطنتی ۹ نفره و ۷ نفره رایج ترین انواع مبلمان

مبل استیل ۹ نفره و ۷ نفره رایج ترین انواع مبلمان موجود در کشور هستند که طرفداران بسیاری دارند. به طور معمول مبلمان ۷ نفره برای فضای کوچک و مبلمان ۹نفره برای فضاهای بزرگ استفاده می شود که چیدمان هر کدام از آنها می تواند به صورت های مختلفی صورت پذیرد. اگر فضای اتاق نشیمن شما کم می باشد بهتر است از مبلمان ۷ نفره برای دکوراسیون اتاق نشیمن خود استفاده کنید تا فضایی گرم ودلنشین را داشته باشید.

خرید مبل سلطنتی

خلاقیت و تصویر ذهنی شما حرف اول را در چیدمان مبلمان سلطنتی می زند

نحوه چیدمان مبلمان سلطنتی می تواند به صورت های گوناگونی باشد، مانند : چیدمان گرد، چیدمان ال شکل، چیدمان مستطیلی و چیدمان U شکل؛ که رایج ترین نوع چیدمان مبلمان سلطنتی به صورت U شکل است که بسته به پلان اتاق نشیمن و تصور شما از فضا که مهمترین چیز است چیدمان می تواند تغییر کند. به قول رابرت ونچوری معمار برجسته آمریکایی :« فضا را فراموش کنید، هم چنین سازه و اینگونه حرف ها را؛ دنبال ارتباط، تمثیل و تصویر سازی مفهومی باشید.»

رنگ عنصری مهم در مبلمان سلطنتی

یکی از عواملی که باعث زیبایی مبلمان می شود، رنگ است. همیشه سعی کنید رنگ مبلمان با عناصر اطراف آن در یک طیف رنگی باشد و یک همخوانی و هماهنگی بین آنها برقرار باشد. گاهی اوقات نیز تضاد رنگی بین مبلمان و عناصر اطراف آن به زیبایی اتاق نشیمن می افزاید. رنگ طلایی و قهوه ای رایج ترین رنگ های به کار رفته در مبلمان سلطنتی هستند.

خرید مبل استیل

رنگ کاری مبلمان به سه صورت انجام می گیرد :

  1. رنگ فوری : رنگ های فوری رنگ هایی هستند که با تینر ترکیب می شوند و به وسیله پیسولت بر روی چوب پاشیده می شوند.
  2. رنگ پوششی : زمانی که از رنگ پوششی در رنگ کردن مبلمان استفاده می شود، نقش چوب مشخص نیست؛ مانند رنگ سفید، طلایی، نقره ای، سفید صدفی، آبی و قرمزکه این رنگ ها به طور کامل نقش های طبیعی چوب را محو می کنند.
  3. رنگ خود رنگ : رنگ های خود رنگ دارای دو طیف رنگی سیر و روشن هستند که نقش های طبیعی چوب متناسب با میزان سیر و روشنی آنها مشخص است.

برای مثال هنگامی که از رنگ های خود رنگ استفاده می کنیم تا حدودی گره های روی چوب نمایان می شوند که این موضوع یکی از معایب صنعت مبلمان است و از هزینه مبلمان می کاهد.

اگر اتاق نشیمن شما به صورت مستطیل شکل است، شانس زیادی آورده اید زیرا یکی از راحت ترین انواع چیدمان مبلمان، چیدمان در اتاق نشیمن مستطیل شکل است. در اتاق نشیمن مستطیل شکل مبلمان به موازات دو ضلع اتاق چیده می شوند و یک چیدمان ال شکل را به وجود می آورند که حداقل فضای اتاق را به خود اختصاص می دهند. در این نوع چیدمان باید کاناپه سه نفره روبروی نقطه کانونی قرار گیرد و مابقی مبلمان به صورت عمود بر آن چیده شوند. دقت کنید به هیچ عنوان مبل را به دیوار نچسبانید و یک فاصله ۱۰ سانتی متری بین دیوار و مبلمان بگذارید. به طور کلی خلاقیت در چیدمان منزل حرف اول را می زند؛ همانگونه که تادائو آندو معتقد است : « خلاقیت حقیقی کل زندگی زندگی را شامل می شود و به وسیله ابزارهایی از شهود بیان می شود که فراسوی منطق و آن چیزی است که زبان های دیگر قادر به ابراز آن نیستند.»

در این راستا فروشگاه اینترنتی هپی پر این آمادگی را دارد که به صورت تخصصی هرگونه مشاوره در مورد صنعت مبلمان از جمله خرید، ساخت و تجهیزات را به شما عزیزان ارائه دهد. هم چنین می توانید با گروه طراحی داخلی هپی پر خانه ای زیباتر از آنچه دارید را بسازید.

Share