فرمانده انتظامی رشت خبر داد؛

پایان یافتن سرقت دریچه‌های فاضلاب در رشت | دستگیری ۲ سارق

 فرمانده انتظامی رشت گفت: سارقان سابقه‌دار دریچه‌های فاضلاب معابر عمومی این شهرستان دستگیر و پس از اعتراف به ۶ فقره سرقت، روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «محمود حافظی» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس، کمک شایانی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب معابر شهری به شیوه و شگرد مشابه در سطح شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت گفت: ماموران کلانتری ۱۳ حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ نفر که در حال سرقت دریچه فاضلاب بودند، برخورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت تصریح کرد: سارقان که با دیدن پلیس قصد متواری شدن را داشتند با اقدام سریع و به موقع پلیس دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از کشف ۵ عدد دریچه فاضلاب از خودرو سارقان خبر داد و بیان داشت: سارقان ۴۰ و ۵۵ساله سابقه‌دار پس از اعتراف به ۶ فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ حافظی در پایان اصلی‌ترین مؤلفه‌ای که امنیت اجتماعی جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، سرقت عنوان کرد و افزود: پیشگیری از وقوع سرقت، برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهمترین اولویت نیروی انتظامی است.

Share