نادر دست‌نشان: بلبلی به حرفم گوش نداد و در دام دلالان افتاد

قولی برای لیگ برتری شدن سپیدرود ندادم | تنها مربی‌ای هستم افتخار چهار بار مربیگری در گیلان را دارم

دست‌نشان گفت: انتظارات هواداران تیم های ریشه دار همیشه بالاست حتی اگر بدترین شرایط را داشته باشند. کار کردن در این تیم ها سخت است. خوشحالم که در کنار این هواداران هستم. شاید تنها مربی ای هستم که برای چهارمین بار در گیلان مربیگری می کنم. تا به حال هیچ مربی ای چنین افتخاری نداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از راسخون، نادر دست نشان، سرمربی جدید تیم لیگ یکی سپیدرود رشت با بیان اینکه هیچ قولی برای لیگ برتری شدن این تیم ندادم، گفت: از محمد بلبلی ناراحتم که به حرفم گوش نداد و در دام دلالان افتاد اما او به زودی از این پیله در می آید و راه پیشرفت را ادامه می دهد.

وی با اشاره به بازگشت مجدد خود به عنوان سرمربی سپیدرود رشت اظهار داشت: سال گذشته هم که سرمربی شدم، قراردادم یک سال و نیم بود اما باتوجه به اتفاقاتی که افتاد و تیم به لیگ یک سقوط کرد، قطع همکاری شد. الان هم مجدد درخواست همکاری دادند و امیدوارم بتوانم تیم را به شرایط خوبی برسانم. متاسفانه الان سپیدورد جایگاه مناسبی در لیگ یک ندارد. تیمی که از لیگ برتر سقوط کرده، باید شرایطش بهتر می بود. با همه ی زحماتی که کادر فنی قبلی به خصوص آقای نظرمحمدی وبازیکنان متحمل شده اند، نتایج خوبی رقم نخورده است.

وی افزود: ضمن تشکر از زحمات کادر فنی قبلی، آمده ام تا با کمک عاشقان سپیدرود که خیلی به من محبت دارند، تیم را سروشکلی بدهم. می دانم چقدر عاشق و هوادار این تیم هستند. آمده ام که کمک کنیم تا تیم سروسامان بگیرد. این مسئولیت بسیار سخت را دارم تا انشالله گره ای از کار تیم باز کنم. تاپایان همین فصل قرارداد دارم. سومین روزی است که تیم را در اختیار گرفتم. تیم جوان و خوبی داریم و باید بیشتر کار کنیم تا نقاط ضعف و قوت شناسایی شود. اما آنچه مشخص است این که شکست های اخیر خیلی در روحیه ی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته و باید تلاش کنیم تا این شرایط تغییر کند. بازیکنان در تمرینات خیلی شاداب و منظم هستند و این مایه ی امیدواری است تا بتوانیم زودتر شرایط را تغییر دهیم.

سرمربی جدید سپیدرود رشت تصریح کرد: باید تا نیم فصل هر طور شده کار را پیش ببریم. قطعا تیم نیاز به تقویت دارد اما در تلاشیم تا با موجودی فعلی ادامه دهیم. این بستگی به شرایط آینده و عملکرد بازیکنان دارد که چقدر در تیم تغییر ایجاد شود. قطعا باید نقاط ضعف را پوشش دهیم. تلاش می کنیم یک تیم در خور نام باشگاه با سابقه ای چون سپیدرود و مورد علاقه ی هواداران درست کنیم تا نتایج خوبی را بگیریم.

دست نشان درباره ی این که آیا قول صعود به مدیران سپیدرود داده اید؟ گفت: امسال تیم های گردن کلفتی در لیگ یک حضور دارند. در فوتبال قول دادن یعنی دروغ گفتن. آدم دروغگویی نیستم و هیچ قولی هم ندادم. اما آدم امیدوار و باانگیزه ای هستم و باتمام وجودم تلاش می کنم تا تیم را درست کنم و به ثبات برسانم. شرایط باید درست شود تا بتوانیم کار را خوب پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: هدف اول ما این است که تیم ابتدا به شرایط خوبی برسد و بچه ها از استرس و نتایج بد فاصله بگیرند. بعد از رسیدن به ثبات، باید تلاش کنیم که امتیازات عقب افتاده را جبران کنیم. باید واقع بین باشیم. تیم در جایگاه دوازدهم قرار دارد و با صدر جدول نزدیک ۱۲ امتیاز فاصله دارد. ولی ناامید نیستیم. بزرگترین سرمایه که هواداران و عاشقان سپیدرود هستند را در اختیار داریم. تماشاگران ما کمک می کنند. مدیران هم اگر امکانات یک تیم معمولی لیگ یکی را برای ما مهیا کنند، آن وقت می توانیم با عملکرد فنی خوب به کیفیت خوب هم برسیم.

سرمربی جدید سپیدرود رشت افزود: انتظارات هواداران تیم های ریشه دار همیشه بالاست حتی اگر بدترین شرایط را داشته باشند. کار کردن در این تیم ها سخت است. خوشحالم که در کنار این هواداران هستم. شاید تنها مربی ای هستم که برای چهارمین بار در گیلان مربیگری می کنم. تا به حال هیچ مربی ای چنین افتخاری نداشته است. در گیلانی که فوتبالش صاحب سبک است. این نشان می دهد که کار من در ۳ دوره ی قبلی مقبول هواداران و مسئولین فوتبال این استان بوده است. این به من انگیزه می دهد و باعث هموار شدن شرایط کاری می شود.

دست نشان با بیان اینکه بازهم می توانیم استعدادی مثل بلبلی را در سپیدورد به فوتبال ایران معرفی کنیم، گفت: سپیدرود جوان های خوبی در اختیار دارد. به مرور باید روی آنها کار شود و به آنها فرصت داد تا خود را نشان دهند. در هر تیمی بوده ام حداقل یکی دو فوتبالیست را معرفی کردم. امیدوارم امسال نیز این اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به تخلف بلبلی در قرارداد بستن همزمان با ۲ تیم(فولاد و استقلال) و محرومیت ۶ ماهه ی او از فوتبال تاکید کرد: متاسفانه از سادگی و جوانی او سوء استفاده شد. به او توصیه و راهنمایی های لازم را کرده بودم. متاسفانه اسیر دست دلالان شد و با ۲ تیم قرارداد بست. بلبلی در راه پیشرفت بود که متاسفانه ۶ ماه محروم شد. خیلی برای او ناراحتم. البته از دستش هم ناراحتم که به حرفم گوش نکرد. در انتخابش یک مشورت کوچک با من نکرد تا او را راهنمایی کنم.

سرمربی جدید سپیدرود افزود: بلبلی را به اندازه ی پسرم دوست داشتم و دلم می خواست پیشرفت کند. الان استقلال که به بازیکن خوبی مثل بلبلی نیاز داشت، او محروم است. حالا این تیم راه افتاده و به اوج رسیده است و اگر محرومیتش هم تمام شود، سخت است در تیم به کار گرفته شود. در حالی که می توانست با انتخاب خوب، در تیم استقلال هم به خودش و هم به تیمش کمک کند. بازیکنان جوان کمی که پیشرفت می کنند، یادشان نرود که کجا بودند و چه کسانی برایشان زحمت کشیدند.حداقل می توانند با آنها که کشفشان کرده، مشورت کوچکی بگیرند.

دست نشان در پایان گفت: محمد بلبلی را مثل فرزندم دوست دارم و خیلی علاقمند بودم که او پیشرفت کند. محرومیت ۶ ماهه او را نابود نمی کند و به زودی می تواند پیشرفتش را ادامه دهد. شاید کمی در پیشرفتش تاخیر افتاده باشد اما دوباره بلبلی از این پیله بیرون می آید و راه درست را پیدا و پیشرفت می کند. شاید او در استقلال موفق نشود اما یقین بدانید که او در تیم های دیگر خواهد درخشید.

Share