رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد:

کشف ۳۸ کیلوگرم تریاک در لاهیجان

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۳۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان لاهیجان کشف و یک نفر در این راستا دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۳۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان لاهیجان کشف و یک نفر در این راستا دستگیر شد.

سرهنگ علی احمدپور موادمخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی با بیان اینکه با توجه به خبر دریافتی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با اشاره به اینکه پس از اقدامات همه جانبه و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، منزل قاچاقچی در شهرستان لاهیجان شناسایی شد، گفت: پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از محل مورد نظر، ۳۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و قاچاقچی ۳۴ ساله دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ احمدپور در پایان با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود، اذعان داشت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

Share