فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

انهدام باند سارقان سرقت‌های سریالی لاهیجان با کشف ۳۰ پرونده!

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از شناسایی و دستگیری باند ۶ نفره سرقت‌های سریالی دوچرخه توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد و گفت: این متهمان به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از شناسایی و دستگیری باند ۶ نفره سرقت‌های سریالی دوچرخه توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد و گفت: این متهمان به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش‌های پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم بصورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: با توجه به وقوع سرقت‌های سریالی از پارکینگ منازل مسکونی طی چند ماه اخیر در سطح شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، متهمان این پرونده‌ها را شناسایی کردند افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت چند روزه، یکی از سارقان را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری پنج عضو دیگر این باند در ۲ عملیات جداگانه دیگر خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۳۰ فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ منازل مسکونی اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان، ۱۳ دستگاه دوچرخه، یک دستگاه موتورسیکلت برقی، ۲ دستگاه کارواش و تعدادی قطعات یدکی دوچرخه و موتورسیکلت سرقتی کشف شد اضافه کرد: سارقان ۲۳، ۳۵، ۴۵ و ۵۰ ساله و مالخران ۳۵ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی در پایان به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share