فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

دستگیری ۴ نفر به علت حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای لاهیجان!

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان اظهار داشت: ۴ نفر به علت حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ حمید محمدی‌نسب اظهار داشت: هرگونه حفاری و کاوش غیرمجاز برای به دست آوردن اموال تاریخی و آثار باستانی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی لفمجان با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی از حفاری غیرمجاز در یک منزل روستایی مطلع و پس از تحقیقات نامحسوس و شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری ۴ نفر را در این رابطه خبر داد و گفت: این نفرات در محوطه منزل گودالی به قطر ۲ و عمق ۵ متر حفر کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان از همکاری صمیمانه مردم و احساس مسئولیت آن‌ها در قبال حفظ آثار فرهنگی و باستانی قدردانی کرد و از آن‌ها خواست، هرگونه اخبار و تحرکات مشکوک و مجرمانه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

Share