امام جمعه موقت آستارا؛

با گردن کلفتان و مافیای خودروسازی مقابله شود | جلوی افزایش قیمت خودروهای بی کیفیت را بگیرید

صالحی با انتقاد از گرانی های روزمره بیان کرد: باید با گردن کلفتان و مافیای خودرو سازی مقابله شده و جلوی افزایش قیمت خودروهای بی کیفیت و انحصاری را گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماز جمعه این هفته شهرستان وضعیت زرد کرونایی مرزی بندر آستارا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام ناصر صالحی امام جمعه موقت شهرستان برگزار شد.

 صالحی در ابتدای خطبه اول با اشاره به لزوم رعایت حلال و حرام توسط انسان گفت: رعایت این موارد، همنشینی با اهل بیت (ع) را برای مومنان در پی خواهد داشت.

امام جمعه موقت آستارا با اشاره به یکی از راه های رعایت تقوا بیان کرد: یکی از مهم ترین خواسته های اهل بیت (ع) از مومنان، وجود اتحاد بین مسلمین و داشتن روابط حسنه بود و انجام این عمل از راه های رعایت تقوا است.

وی با اشاره به فرمایش خداوند در قرآن در خصوص اختلاف تصریح کرد: خداوند در قرآن اختلاف را به عنوان آتش بیان کرده اند و خوش به حال کسانی که بانی خیر بوده و در صدد آشتی بین انسان ها برآیند، در خانواده ای که صلح و آشتی آموزش داده شود به طور یقین آینده درخشانی در انتظار فرزندان آن است.

امام جمعه موقت آستارا در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) گفت: بنا به فرمایش ایشان هدف از خلقت انسان، حل مشکلی از مشکلات مردم است و هر کس گره ای از زندگی مومنی باز کند عاقبت به خیر شده و بهشت برای او است.

صالحی با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت علامه طباطبایی بیان کرد: بزرگداشت انسان های بزرگ به عنوان معرفی الگو بوده و کتاب تفسیر المیزان ایشان گنجینه ای برای دین مبین اسلام است

وی گفت: امروز متاسفانه برخی افراد به عنوان هنرمند در جامعه معرفی شدند، اما حتی هنر زندگی کردن را بلد نیستند، باید قدر الگوهای کشورمان را بدانیم و در معرفی الگوهای جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

خطیب جمعه موقت آستارا ادامه داد: چرا نباید از بزرگان جامعه تجلیل شود و گاهی اوقات تنها به یک فاتحه اکتفا می کنیم؟ در این روزها حداقل کاری که می شود انجام داد، نگاشتن یک کتاب در باب معرفی الگوهای فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی شهرستان مرزی بندر آستارا است.

وی با اشاره به لزوم انتخاب مسئولین شایسته برای دولت آیت الله رئیسی بیان کرد: باید در انتخاب استانداران و فرمانداران اشخاصی انتخاب شوند که به شعارهای دولت اعتقاد داشته باشند، باید مدیران مردمی و معتقد به شعار “ما می توانیم” را بر سر کار آورد، مدیر مردمی باید در خط ولایت بوده و اهل زد و بند نبوده و دلبستگی به قدرت و ثروت نداشته باشد.

صالحی با انتقاد از گرانی های روزمره بیان کرد: باید با گردن کلفتان و مافیای خودرو سازی مقابله شده و جلوی افزایش قیمت خودروهای بی کیفیت و انحصاری را گرفت.

وی با اشاره به یاوه گویی های اخیر بایدن در خصوص جمهوری اسلامی ایران گفت: ما صحبت خود را در میدان می زنیم و از هیچ دشمنی ترسی در دل نداریم، اینها می میرند و نظام جمهوری اسلامی تا ابد پایدار خواهد ماند.

 

Share