امام جمعه موقت آستارا:

انتقاد شدید از کیفیت نان در آستارا | ۷ سال از عمر دولت به لبخند زدن یا نزدن اروپایی‌ها صرف شد

صالحی با انتقاد از عملکرد دولت در ۷ سال گذشته گفت: ۷ سال وقت صرف این تلف شد که آیا غربی‌ها به ما لبخند می‌زنند یا نه؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان مرزی بندر آستارا به امامت حجت الاسلام ناصر صالحی امام جمعه موقت این شهرستان برگزار شد.

 صالحی با اشاره به سالروز حمله رضاخان به مسجد گوهرشاد بیان کرد: متاسفانه قریب به ۲۰ دستگاه متولی امر عفاف و حجاب هستند، ولی وظایف خود را به نحو احسن انجام نمی دهند.

امام جمعه موقت آستارا کاریکاتور چاپ شده در نشریه سعودی تکفیری الشرق الوسط را محکوم کرد و گفت: سعودی‌ها با چاپ کردن کاریکاتور آیت الله سیستانی می‌خواهند بین اهل تسنن و تشیع اختلاف افکنی کرده و در کشور عراق به حاکمیت نفوذ کنند، ولی اهداف کورشان به هیچ جایی نخواهد رسید.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: این نهاد ناظر بر قوانین جمهوری اسلامی ایران و از مهمترین نهادهای کشور است که اگر نباشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

صالحی با انتقاد از عملکرد دولت در ۷ سال گذشته گفت: ۷ سال وقت صرف این تلف شد که آیا غربی‌ها به ما لبخند می‌زنند یا نه؟ امروز دروغ‌گویی غرب برای ما و مسئولان که سنگ آنها را به سینه می زنند مشخص شده است، در غرب سیاهپوستان فاقد حقوق انسانی بوده و در میادین شهر آنها مجسمه های ناقص آن حقوق بشر نصب می‌شود.

صالحی با انتقاد از کیفیت نامناسب نان در آستارا گفت: با توجه به وضعیت نامناسب بازار و عدم نظارت ها سفره مردم به اندازه کافی کوچک تر شده است، چرا با تولید نامناسب نان، این نیاز اولیه آنها را نیز با کیفیت عرضه نمی کنید؟

Share