فرشاد پیوس تاکید کرد؛

۹۰ درصد ترکیب شهرداری آستارا کنار گذاشته شدند | آمده‌ام تا یک فوتبال پاک را به همه نشان بدهم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر مرزی آستارا، گفت: در بدو ورودم به تیم ۹۰ درصد بازیکنان سابق این تیم را کنار گذاشتم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرشاد پیوس در آیین معارفه سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در سالن اجتماعات شهرداری بیان کرد: بندر آستارا یک شهر فرهنگی بوده از پیشینه فرهنگی و ورزشی این شهر اطلاعات خوبی دارم.

پیوس با اشاره به اینکه از ۳۵ روز گذشته در حال بررسی وضعیت این تیم هستم، اضافه کرد: هر شخصی در شرایط فعلی اقتصادی کشور جرات هزینه کردن برای ورزش را ندارد و باید کار بزرگ مالکان تیم را ارج نهاد.

پیوس با اشاره به اینکه اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال شهرداری این تیم را ناموس خود می‌دانند، بیان کرد: متاسفانه این شهر علیرغم توان و ظرفیت های چشمگیر خود یک زمین چمن طبیعی مناسب ندارد.

وی با اشاره به علت حضور خود در شهرداری آستارا گفت: من در تمام تیم هایی که حضور داشتم نظم و ترتیب را اصول اولیه کار خود دانستم و بر این روش پایبند هستم و شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر باید به من و کادرفنی تیم اعتماد کنند.

وی با اشاره به اینکه اهل مشاوره هستم، تصریح کرد: بنده روابط خوبی را در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال دارم و از این ظرفیت ها در راستای توسعه پیشرفت تیم شهرداری آستارا بهره خواهم برد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به لزوم فراهم شدن بسترهای میزبانی تیم شهرداری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی مدون و باید تا چهار سال آینده این شهرستان استعدادهای خوبی را به فوتبال کشور معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه در کار خود با هیچ احدی تعارف ندارم، گفت: همدلی از مهم‌ترین اولویت‌های کار بنده است و نشست‌هایی را با اعضای شورای شهر، شهردار و نماینده شهرستان در مجلس و پیشکسوتان گذاشتیم و ۹۰ درصد ترکیب تیم سابق را کنار گذاشتم و آمده‌ام تا یک فوتبال پاک را به همه نشان بدهم.

Share