مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا خبر داد؛

خبر خوش برای هواداران شهرداری آستارا؛ حسن اشجاری ماندنی شد

بابلیان گفت: با تصمیم اتخاذ شده آقای اشجاری در تمرینات حضور خواهند یافت و مجموعه باشگاه نیز در تلاش است تا بهترین شرایط را برای کادر فنی و بازیکنان مهیا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آرش بابلیان مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا در خصوص استعفای حسن اشجاری سرمربی این تیم گفت: پس از دیدار هفته سوم و شکست مقابل تیم مس کرمان و اتفاقات و مشکلات بوجود آمده ایشان به صورت شفاهی اقدام به استعفا نمودند که پس از تماس تلفنی بنده با آقای اشجاری و بحث و گفت و گو در رابطه با مسائل تیم، ایشان از تصمیم خود صرف نظر کرده و با حمایت بنده، هیئت مدیره و سایر مسئولان باشگاه با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.

وی گفت: با تصمیم اتخاذ شده آقای اشجاری در تمرینات حضور خواهند یافت و مجموعه باشگاه نیز در تلاش است تا بهترین شرایط را برای کادر فنی و بازیکنان مهیا کند.

مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا اشاره کرد: با توجه به تنگناهایی که بازیکنان در سه هفته اخیر با آن مواجه بودند، نتایج قابل قبول و فراتر از انتظاری کسب کرده‌ایم و باید همه علاقه مندان توجه داشته باشند برای رسیدن به شرایط آرمانی تیم صبر داشت و توقع و انتظار منطقی داشت.

بابلیان گفت: هدف‌گذاری این فصل باشگاه حضوری آبرومند در مسابقات است و هیچ توقع و فشاری برای صعود به لیگ برتر روی تیم وجود ندارد اما با همه این مشکلات ذکر شده مجموعه باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تمام توان خود را می‌گذارند تا تیم شهرداری آستارا نتایجی درخشان کسب نمایند.

Share