در هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته دوم

پیروزی شهرداری آستارا مقابل مس نوین کرمان در لحظات پایانی

 تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفتمین بازی خانگی در چهاردهمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر با نتیجه یک بر صفر مس نوین کرمان را شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفتمین بازی خانگی در چهاردهمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر با نتیجه یک بر صفر تیم قدرتمند مس نوین کرمان را شکست داد.

این دیدار عصر یکشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا با حضور بیش از ۵ هزار نفر با قضاوت سیاوش خالقی، حسن یعقوبی، بهمن محمودی و یاسر خان فام از استان آذربایجان شرقی ترتیب یافت و گل تیم شهرداری را مجتبی رستمی در دقیقه ۹۳ به ثمر رساند.

رستمی بازیکن گلزن تعویضی این دیدار پس از زدن تنها گل حساس این دیدار در دقیقه ۹۳ در اقدامی شایسته گل خود را به روح سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرد.

برای شهرداری آستارا در این دیدار آیدین مسعودی، احمد آهی، رضا فخری، امیر تیزرو، سعید دلاور، مهرگان گلبرگ، امین حقده، اشکان پارسا، مبین رضاپور، محمد رضازاده و پژمان ثباتی به میدان رفتند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم با ۱۴ بازی، هفت برد، ۳ مساوی و چهار شکست، ۲۴ امتیازی شده و با تفاضل کمتر در جایگاه پنجم ایستاد و در هفته پانزدهم روز یکشنبه بیست و نهم دی، مهمان تیم استقلال ملاثانی در اهواز خواهد بود.

باشگاه فوتبال شهرداری آستارا برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور، با حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی، قرارداد همکاری بسته است.

در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در قالب ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و شهرداری آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد.

Share