طوفان گل شهرداری آستارا زیر باران | امید گناوه گلباران شد

تیم فوتبال شهرداری آستارا در سومین بازی خانگی در ششمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر با نتیجه چهار بر صفر پرسپولیس گناوه را شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال شهرداری آستارا در سومین بازی خانگی در ششمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر با نتیجه چهار بر صفر پرسپولیس گناوه را شکست داد.

این دیدار عصر سه شنبه با قضاوت عنایت قوچ کانلو، آرمان خدمتگذار، شهریار جباری، میلاد اصغری از استان البرز در ورزشگاه وحدت آستارا با حضور بیش از هفت هزار نفر ترتیب یافت و گل های تیم شهرداری را علی ربیع زاد در دقیقه ۶، محمد آزاد طلب در دقیقه ۱۶، پژمان ثباتی در دقیقه ۵۰ و نیما پاکدل در دقیقه ۹۱ به ثمر رساندند.

برای شهرداری آستارا در این دیدار آیدین مسعودی، یاشین سزاوار، احمد آهی، فرشاد ایمان پور، پویا عزیزپور، علیرضا ربیع راد، محمد آزاد طلب، مبین رضاپور، میلاد افشه، پژمان ثباتی، علی یحیی زاده و برای گناوه رسول باجلوند، ایوب طاهری، محمد رضا قلی زاده، مهدی کیوان منش، علی اکبر رضایی، میثم زمانی، سعید اکبری, مصطفی رحمانی، بابک عبدالله زاده، حمید غلامی، هادی بذرافشان به میدان رفتند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم با سه برد و یک مساوی و دو شکست، ۱۰ امتیازی شده و در رده چهارم جدول ۱۴ تیمی قرار دارد و در هفته هفتم روز یکشنبه دوازدهم آبان، مهمان تیم شهید قندی یزد خواهد بود.

باشگاه فوتبال شهرداری آستارا برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور، با حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی، قرارداد همکاری بسته است.

در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در قالب ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و شهرداری آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده است.

Share